retsti:
1.jag är rädd för nazister/rasister
Tjejer.
icke-jag
Djupet
komplicerad:
wei
är du hemma nu? :O
Tycker getingar kan vara lite obehagliga, men jag är inte rädda för de.
Dock blir det ju lite äckligt i situationer som den häromdan, när det var en stor, äcklig geting som surrade runt i bussen där jag satt. Det var ingen vanlig geting heller, den såg ut att vara stor som minst 3-4 vanliga getingar.
KVINNOR SOM INTE LAGAR MAT OCH TAR HAND OM TVÄTT!
tid, toapapper, bli gammal, planering och att vara beroende av någon annan. typ så.
Inget.
Ensamhet och ekonomiska problem.
Vad är du rädd för?
- Att mina/mitt barn kommer att skämmas över mig som förälder. Lika så att bli pappa för sent så att dom kommer växa upp med en förälder som dom kommer behöva vara överbeskyddande över.
Vad brukar skrämma dig?
- Människor som styrs över sitt beroende. Bland annat: pedofiler, våldtäktsmän, drogmissbrukare.
Vad är din värsta mardröm?
- Att förlora en nära vän lika så familjemedlem som står mig oerhört nära.
På vilket sätt kan jag tortera dig på bästa sätt?
- Den får du klura ut best du vill, jag kan inte ge dig ett seriöst svar.
Slutsummerat svar från mig:
- Låt inte rädslan styra ditt liv.
Vad är du rädd för?
Att vara helt ensam och olycklig.
Vad brukar skrämma dig?
Väldigt olika saker, ibland är jag livrädd för att åka bil, ibland är jag skitskraj för att vistas bland folk och så vidare...
Vad är din värsta mardröm?
Att se tillbaka på mitt liv och inse att jag misslyckats.
På vilket sätt kan jag tortera dig på bästa sätt?
Spela Mariah Carey... Eller lämna mig helt ensam på en öde plats där jag, om jag mot förmodan skulle stöta på någon, aldrig skulle kunna göra mig förstådd.
Lejonhjärta:
Att mina/mitt barn kommer att skämmas över mig som förälder
Jag är mer rädd för att jag inte ska tycka om mina barn. Eller att något av mina barn ska ha något sorts specialbehov så jag måste ta hand om ungen i resten av mitt liv.