Aviseringar
Rensa alla

vad är kärlek?

babybox:

vad är kärlek?

Det beror på.. Kärlek kan vara fint om denna är besvarad. Kärlek kan göra ont om den är obesvarad..

SvaraCitera

visst kärlek tycker jag kan vara helt underbart.... enda tills man inser att allt bara varit bullshit, än hur länge den varat/varar...
man kommer fram tillslut att allt bara var uppbyggt på en lögn..
men dde är juh nice sålänge man tror den är bra...

SvaraCitera
blum
 blum

Kärlek är knepigt, om man har en tendens att tänka för mycket.
Man kan inte tvinga fram det, så ett tag trodde jag att den där känslan inte fanns alls. Jag tyckte om honom massor, men jag väntade på något mer liksom.
Sen efter mycket om och men släppte jag de där tankarna på fjärilar och pirr i magen och bara litade på hur mycket jag trivdes i personens sällskap och hur bra det kändes tillsammans med honom, och då blev allt genast mindre komplicerat.
Man kan liksom inte pusha fram det, men man får inte ge upp hoppet heller. Det gäller väl att lita på de bra känslor man har, och förstå att det är de som betyder något, att man inte borde oroa sig över den där känslan jag trodde "skulle" finnas där.
För sen kom den ju faktiskt, när jag slutade leta efter den :> blir helt glad i hela kroppen av att se honom och krama honom. Jag kan inte ens förklara, och det är väl typ så det ska vara <3

/fett seriös och romantisk och helt ärlig och SÄKER på vad jag känner. det är det skönaste, att inte tvivla. eheh[cute]

SvaraCitera

World of Warcraft.

SvaraCitera

Kärlek är när en pojke vill stoppa in sin kuk i en flicka...för att det inte ska låta så prosaiskt hittade man på ordet "kärlek"...

SvaraCitera

[cry]

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera