Bäst.
dazed:
både och, vill tro att han bara vill spela sin fotboll i grunden
jo det vill ju alla. jag tänkte mer att alla vet att Atletico har ekonomiska problem och hans utköpesklasul ligger på 600 miljoner och det kan lag som City, Chelsea och Real matcha. sen vet jag också att Real är intresserade och det lär även City och Chelsea vara eftersom de har anafallsproblem
så om någon av dem lägger bud och ger Falcao ett kontrakt så är det ju upp till honom. man vill ju att han säger nej men man förstår om han säger ja vilket han även lär göra
det tycker jag är tråkigt
kärlek är ibland en känsla eller en handling eller ett väsen eller ett stort gap som försöker att smita ifrån en, ut ur kroppen; som stretar i bröstkorgen och vill handla på eget bevåg. och ibland känns kärlek bara som att man vill kramas riktigt jävla hårt och slåss och skratta och dansa på broar i barrdräkt.
kärlek har allt som oftast gjort att min tillvaro känns meningsfull, men det har inte gjort den särskilt trivsam. betyg: 3 av 5 eremithyddor.
patrick bateman:
jo det vill ju alla. jag tänkte mer att alla vet att Atletico har ekonomiska problem och hans utköpesklasul ligger på 600 miljone
Jo det är klart så är det ju. Samtidigt kan ju den typen av ekonomisk räddning stjälpa snarare än rädda när det gäller intäkter osv Ac Milan är ett färskt exempel på deta.
svefnpurka:
kärlek har allt som oftast gjort att min tillvaro känns meningsfull, men det har inte gjort den särskilt trivsam. betyg: 3 av 5 eremithyddor.