Jag kommer inte ihåg, men det känns som en bra dröm.O.o
Jag drömde att jag beställde mat på ett skabbigt burger king. Man kunde typ beställa 3-4 saker där och jag beställde en bränd korv med bröd. Så betalade jag och tackade för maten.
Då plötsligt blixtrar det till och han har tagit ett kort på mig "Så, nu är du med i faxen!" Sa han.. Det enda jag han tänka var att jag blev irriterad eftersom jag blundade på kortet.
Sen vaknade jag av världens smäll! Det skakade i hela lägenheten.. Det var en "åskknall" vars ljus jag hade fått in i drömmen.. Det sjuka var att det blev så himla ljust i hela sovrummet o endå hade jag persienner för.
http://sydsvenskan.se/skane/article395410/Kraftig-small-over-Skane.html
Jag blev riktigt rädd.
Är fortfarande inte säker på ifall det var åska.. Lät som en riktig explosion istället för en åskknall..
Drömde att Gryphon uppförde sig underligt mot mig. Sen drömde jag också att hela min familj cp:ade ut totalt och skrek på mig.
Att min vän fick bröstcancer. Har bara haft mardrömmar sen i torsdags :/
Min familj ville även drogtesta mig ![]()
Minns inte.
UPP!
Kommer inte ihåg det.![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Drömde att jag och en um:are skulle till ett spökhus på halloween..
Drömde att jag fick en smäll på tänderna (minns inte hur) så mina framtänder blev skitsnea och jag såg ut som jagvetintevad när jag kollade mig i spegeln. ÅNGEST ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Minns inte vad jag drömde i natt faktiskt ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Jag brukar inte komma ihåg vad jag har drömt, det är mer ovanligt än vanligt. Men är det en bra dröm så brukar jag komma ihåg den
Men jag brukar komma ihåg en dröm bara den är sjukt knäpp också ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Återkommer imorgon om jag kommer ihåg något ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Upp!
Tråden låst på grund av inaktivitet