Hur mycket lättare kan det bli? ^^ vad drömde du senast, och varför, tror du?
HM, jag drömde .. fan, jag kommer inte ihåg :/ men det var rätt lyckligt.
En skum dröm...
Jag var på gymmet och skulle köpa gainer, men då var det massa snickare som sågade i hyllorna så jag fick sågspån på mig, och inte fan hittade jag någon gainer.
Sen råkade jag ta sönder klädhängaren och blev paranoid för jag trodde ägaren skulle döda mig.
F.ö. såg ingenting likadant ut så jag kände mig väldigt vilsen
hehe xD
så kan det gå 😛
Gah, påminn mig inte.
=O ?
Drömde idag att jag köpte en bärbar dator för 990kr på siba som man var tvungen att veva igång samt att den drogs av choklad
rammsteinboy:
choklad
rammsteinboy:
choklad
rammsteinboy:
choklad
rammsteinboy:
choklad
ja drömde att ja dödade en tjej genom att sticka en sax i huvudet på henne...
hur många som har haft astrala drömmar då? =)
Det var på mitt gamla dagis. Jag såg en gubbe som huvudet lyste i orangea prickar. Sedan gick en ljusslinga upp till himlen och där såg man typ hela slingan i en hög. Men den fanns där så att gubben skulle kunna röra sig. (Jag förstår inte logiken själv.) Sedan var jag plötsligt på en båt och en annan gubbe försökte dränka mig tillika han stängde in mig under ett tak byggt av smörgås.
Jag hatar att drömma.
Paran0id_:
Sedan var jag plötsligt på en båt och en annan gubbe försökte dränka mig tillika han stängde in mig under ett tak byggt av smörgås.
Wtf? Ofta smörgås.
SUKOF:
Wtf? Ofta smörgås.
Men vadåå?! Jag drömde, och då händer ju allt satan. Det var i alla fall inte kul. Tak gjort av vitt smörgåsbröd med bruna prickar. -Må illa-
Jag blev kidnappad av tre tjejer i en sportbil. En av dem var en gammal klasskompis.
Paran0id_:
Men vadåå?! Jag drömde, och då händer ju allt satan. Det var i alla fall inte kul. Tak gjort av vitt smörgåsbröd med bruna prickar. -Må illa-
Aw, stackarn. -klappa-