Aviseringar
Rensa alla

VAD FAN ÄR DET HÄR

Joel e ett barnsligt namn [smile]

SvaraCitera

BLODÅDRA:

SKULLE STEKA KORV OCH SÅ HITTA JAG DEN PÅ SPISEN JAG BA HJÄÄÄLP JOEL TA BORT DEN HAN BA NÄÄ :S SÅ NU GÖR JAG VARMA MACKOR IST

Haha silverfisk, jätte fina insekter.

Skit skabbiga.

SvaraCitera

BLODÅDRA:

VAD FAN ÄR DET HÄR

ät upp den! de ä godis

SvaraCitera

Yoanna7:

Joel e ett barnsligt namn [smile]

Fattar du hur jobbigt necroing är?

SvaraCitera

Hade själv ganska rejäla problem med silverfiskar i badrummet nu i december månad (mellan 3-6 st per natt om man gick på toa)

Köpte då en sån där Radar och använde den rejält mycket mer än vad man skulle. Dränkte alla lister osv, samt såg till att spruta in rejält mycket i varje springa som fanns. Detta uppreppades ungefär 1-2 gånger i veckan innan jag åkte hem över jul.

En natt runt den 20e december när jag sitter på toan ser jag the urmoder of all silverfisks, ungefär 4 gånger så stor och riktigt jävla vidrig. Den var väl ute efter the final battle antar jag! Jag kommer till skott snabbare än Gunnar som inte haft sex på 30 år och sliter tag i radarflaskan och tömmer halva skiten över den jäveln. Den rullade ihop och låg helt still så jag kunde utan problem ta upp den och spola ner den.

*edit*

Just det

Har inte sett en enda jävel sen dess.

SvaraCitera

kebu12:

kebu12
sön 19 apr 2009 20:11

såna har jag massa på mitt rum

Fan vad vidrigt. Skärp er. Tagga ner. Sluta spela öveeeeeeerrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

SvaraCitera

CZeleaC:

Fan vad vidrigt. Skärp er. Tagga ner. Sluta spela öveeeeeeerrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

De finns överallt!!!!! Förrutom i min bostad efter ett ihärdigt krig![badgrin]

SvaraCitera

Chryseus:

De finns överallt!!!!! Förrutom i min bostad efter ett ihärdigt krig!

Jag spelar öveerrrr!!!!!! Tänk på att de kan finnas i dina strumpor. I handskarna, i den innersta vrån. I din säng, under ditt täcke. I din nässborre. På din hårbotten... Okej nu går jag och kokar mig i duschen. D:

SvaraCitera

CZeleaC:

Tänk på att de kan finnas i dina strumpor. I handskarna, i den innersta vrån. I din säng, under ditt täcke. I din nässborre. På din hårbotten... Okej nu går jag och kokar mig i duschen. D:

Neeej, för jag dödade deras moder! En Silverfisk som som minst var level 80! De andra flydde till ditt hem! [badgrin]

SvaraCitera

Chryseus:

Neeej, för jag dödade deras moder! En Silverfisk som som minst var level 80! De andra flydde till ditt hem!

Du får mig att snea, sluta jag vill inte. De kommer inte innanför min dörr. They shall not pass! WHOAAA THAT'S CUZ I'M A CHINESE SHAOLIN MONK DAWG!
Jag måste powerlevla så att jag kan döda alla silverfiskar.

SvaraCitera

CZeleaC:

Jag måste powerlevla så att jag kan döda alla silverfiskar.

Radarspray är ett epicvapen.. eller nej, t.o.m legendary!

Du måste dock inneha 1299+ i Speed och 2322+ i Finger power för att lyckas hinna och orka spraya en hel flaska!! [badgrin]

May the force be with you!

SvaraCitera

Chryseus:

Radarspray är ett epicvapen.. eller nej, t.o.m legendary!

Du måste dock inneha 1299+ i Speed och 2322+ i Finger power för att lyckas hinna och orka spraya en hel flaska!!

May the force be with you!

Jag vill gärna inte förpesta min tillvaro med giftiga gaser. No thanks mister, they did that enough in WWII. ;D

SvaraCitera

CZeleaC:

Jag vill gärna inte förpesta min tillvaro med giftiga gaser. No thanks mister, they did that enough in WWII. ;D

Sorry. Men Silverfiskarna kommer äta upp dig. De kommer ta dig i sängen när du sover[wink] Går även att misstolka den sista meningen *hosthost* [no-no]

SvaraCitera

Chryseus:

Sorry. Men Silverfiskarna kommer äta upp dig. De kommer ta dig i sängen när du sover Går även att misstolka den sista meningen *hosthost*

Jag vill.. Inte... I don't want to be... Molested by.. En .. Äcklig... SILVERFISK! [cry] Hur kan du yttra dig så?

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera