Jag har kommit ut för honom nu!! eller för typ en månad sen
han tog det förvånandsvärt bra, han stöttade mig och tyckte att det är fint av mig. Han sa att han var hetero, men jag vet att han är gay!! han behöver bara tid att komma ut.. Jag skulle nog ha sagt samma sak som han om han skulle ha kommit ut för mig, och sedan skulle jag ha väntat och sett om det verkligen var sant att han var gay. Jag blev mycket starkare som person när jag kom ut och i dag har jag kommit ut för en massa personer och alla tar det såå bra, folk tycker bara bättre om en som gay HAHA Att komma ut är nog det bästa jag ha gjort det är som att släppas fri, alltså börja leva på riktigtTACK ALLA SOM STÖTTAT MIG!!!!
Hahaha - ännu en liten äcklig bög har sett dagens ljus! Lycka till i skitdiket!
Addo:
Han sa att han var hetero, men jag vet att han är gay!! han behöver bara tid att komma ut
....
Addo:
Han sa att han var hetero, men jag vet att han är gay!! han behöver bara tid att komma ut..
Snarare du som behöver tid att hitta en annan kille att bli intresserad av.
Jag har ganska många killkompisar som är väldigt fysiska i sitt sätt att umgås med varandra. Sitter nära varandra i soffan när man kollar film, kramar varandra när man träffas på stan och hänger och klänger mycket på varandra rent allmänt. Om man var bög och kär i en av dessa killar skulle man kanske kunna få för sig att det var smygbögar, men så är det inte. De är bara säkra i sig själva och känner inget behov av att spela balla för att imponera på andra. Att inte ha bögskräck är inte samma sak som att man måste vara bög själv.
Jag tror din polare är en sån kille, och att du hoppas och inbillar dig för mycket. Om han säger att han är straight får du ju respektera det om du anser dig vara hans vän.
apanluktardiesel:
ännu en liten äcklig bög har sett dagens ljus
Shit jag är så trött på kristna och muslimska fundamentalister.. Kan du inte bara hålla käften och ha din religion för dig själv..
AndyH:
Jag tror din polare är en sån kille
Tro mig det är han INTE
AndyH:
Om han säger att han är straight får du ju respektera det om du anser dig vara hans vän
Joo det är klart han kan vara hetero och det respekterar jag. Men när jag frågade om han e gay så funderade han en välldigt lång stund på villken läggning han har men kom slutligen till att han var hetero och han har även sagt en massa sjuka gay saker nu på sista tiden. Jag kommer i fortsättningen bara vara hans kompis, om HAN nu inte vill mera. Jag kommer självklart att söka någon ny nu...
Addo:
Jag kommer självklart att söka någon ny nu...
Velande är ändå bara tröttsamt, bättre träffa nån som vet vad dem vill så man kan lägga energin på sex och förhållandet och inte massa drama.
NUJÄVLARR:
fan va bögigt
BAHAHA XD agree ^.^
nazgul:
Apilou: Mitt tips är att du kör en liten fuling
Jessus jävlar. Det där var absolut det bästa inlägg som jag läst på den här skit sidan på över ett år.
Det där ska jag fan testa, det kan ju inte misslyckas.
Kan inget annat än att hålla med! :O
Addo:
Jag har kommit ut för honom nu!! eller för typ en månad sen
Grattis! 🙂 Nu måste bara jag göra samma sak 🙂
Tråden låst på grund av inaktivitet