Notifications
Clear all

Vad gör du?

Topic starter

ligger och försöker somna.

ReplyQuote
Topic starter

i går försökte jag, under snabbt tilltagande berusningsgrad, titta på the room. de fem minuter långa sexscenerna med två minuters mellanrum blev för mycket efter en halvtimme. bröt mig därefter loss från den nakna skeden för att läsa mikrobiologi till min hjärna var gegga. skedpartnern somnade ögonblickligen.

i dag har jag ont i huvudet och försöker att polera världen med stålull.

ReplyQuote
Topic starter

jag ska iväg och visa solidaritet för mina kamrater

ReplyQuote
Topic starter

Har idag: vaknat, vräkt min nattliiga soffgäst, städat upp glas och skit, cyklat ner på stan för att retrieva en fjortisgömma med alkohol som jag nödgades skapa i en buske igår samband med skarven mellan förfest och klubb. Jag har läst 50 sidor om idévärlden under 1800-talet, glott på ett musikprogram från SVT som hade varit mycket bättre utan programledarna och ett onödigt omröstningsmoment, gått och köpt mig en dammsugare på ÖoB. 

Nu sitter jag och käkar riskakor och fortsätter med mitt överlyssnade på nya Winnerbäck. Snart skall jag försöka städa medelst min nya dammsugare, sedan skall jag äta. Jag ska brygga mig en kopp kaffe och läsa lite i förväg om imperialismen, kanske dra och köpa mig en Pro Hockey, glo på teve och kanske röka en cigarrill.

ReplyQuote
Topic starter

Lagar mat

superpojken: Tack på er

vad snygg du är.....

ReplyQuote
Topic starter

dazed: käkar riskakor

omg vad söt haha

ReplyQuote
Topic starter

debepe:

omg vad söt haha

Världens bästa grej det, riskakor med sourcream onionsmak.

ReplyQuote
Topic starter

dazed: Världens bästa grej det, riskakor med sourcream onionsmak.

den smaken är bäst, ja 🙂 tänkte fråga vilken det var men antog att det var den blåa

ReplyQuote
Topic starter

sicilianmind: du liknar robert crowe(iaf de man kan se) från filmen där han skriker "this is spaartaaa"

Haha, så många felaktigheter i denna mening.

ReplyQuote
Topic starter

Zodd:

Haha, så många felaktigheter i denna mening.

jag var TRÖTT Gråter

ReplyQuote
Topic starter

hoppas jag, fyfaaaan hhahaha

ReplyQuote