Aviseringar
Rensa alla

Vad gör en tjej i 14 års åldern när hon är intresserad av nån?

Ämnesstartare

Hurså? Är du en pedofi eller *misstänksam*[tard]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skiter i vilket nu,jag har upptäckt att hon är ful.

SvaraCitera

Beror ju på lite om det är någon i ens umgänges krets eller om det är någon man knappt känner.
Men tar reda på killens nummer om man nu inte redan har det. Och killens msn är ju verkligen ett måste att ha. Sen börjar man steg för steg. Ler mot killen i skolan, skriver på msn och messar det gamla vanliga "hej, vad gör du? kram"
Så går det väl sakta och säkert fram och mitt i allt står man och hånglar i korridoren.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon försöker få ett samtal med dig så ofta hon kan [cute], hon säger 'hej' många gånger [wink], hon ler när ni tittar på varandra men hon kanske tar ner huvudet för att hon är blyg [blush], hon drömmer om att du ska trycka henne mot en vägg och kyssa henne [zzz](dock kanske hon inte uppskattar det om man gör det i verkligheten [no-no]). Om hon inte märker resultat börjar hon spela svårflörtad [ops]

SvaraCitera
Ämnesstartare

nu när jag har läst igenom allas svar,varför är tjejer så jävla komplicerade????? man måste ju nästan fråga andra varför tjejer beter sig så konstigt annars kommer man ju aldrig få reda på det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera