är det så svårt att gå till toaletten gå göra en handtralla
Papper - > Torka upp
Har förövrigt en pappersrulle vid sängen, som inte används till detta ändamål, utan till snorpapper och torka kaffe som spills och sånt... men alla kommenterar på den Så dölj den lite diskret i alla fall
Skit i vad dina föräldrar tycker. Spruta var du vill. Lakan, kläder, handdukar... who cares? Skönt att runka, liksom.
Lyxrunk alt. fångar upp med toalettpapper.
toa, dusch, papperskorg?
Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma
An225:
Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma
An225:
måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma
Vill spy
Kimpas:
stelnad sperma
Åtta:
är
xsaosinx:
praktiskt och bra
UndercoverBrother:
fånga allt i munnen istället
An225:
kräk i min mun?
blsnda ut derg med lte skumspa, smakssar gptt!
Penstrokes:
Skit i vad dina föräldrar tycker. Spruta var du vill. Lakan, kläder, handdukar... who cares? Skönt att runka, liksom.
Hell yeah! boosh!
An225:
chillerillar