Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni ???

JagKan

är det så svårt att gå till toaletten gå göra en handtralla[mad]

SvaraCitera

Papper - > Torka upp

Har förövrigt en pappersrulle vid sängen, som inte används till detta ändamål, utan till snorpapper och torka kaffe som spills och sånt... men alla kommenterar på den [sad] Så dölj den lite diskret i alla fall [no-no]

SvaraCitera

Skit i vad dina föräldrar tycker. Spruta var du vill. Lakan, kläder, handdukar... who cares? Skönt att runka, liksom.

SvaraCitera

Lyxrunk alt. fångar upp med toalettpapper.

SvaraCitera
JuMp3r

toa, dusch, papperskorg?

SvaraCitera
An225

Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma[bigsmile]

SvaraCitera
Kimpas

An225:

Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma[bigsmile]

[y]

SvaraCitera

An225:

måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma

Vill spy[sad]

SvaraCitera

Kimpas:

stelnad sperma

Åtta:

är

xsaosinx:

praktiskt och bra

SvaraCitera

UndercoverBrother:

fånga allt i munnen istället

[y]

SvaraCitera

An225:

Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma

kräk i min mun?

SvaraCitera
FlLLE

blsnda ut derg med lte skumspa, smakssar gptt![bigcheers]

SvaraCitera

Penstrokes:

Skit i vad dina föräldrar tycker. Spruta var du vill. Lakan, kläder, handdukar... who cares? Skönt att runka, liksom.

Hell yeah! boosh!

SvaraCitera

An225:

Jag har ett par tighta gammla Nylon Briefs som jag brukar komma i, använder de inte till någonting annat, måste snart byta då hela fronten är inprignerad i stelnad sperma

[bigsmile]

SvaraCitera

chillerillar

SvaraCitera