Jag sitter pa filippinskt kontor och fnissar over att man maste ha en egen rulle toalettpapper vid datorn eftersom de inte har nagra inne pa toaletterna.
Är.
Jävla skitdag.
Ignorant:
Jag klarar ju allt det förrutom bra musik och dåliga tv-program...Eftersom jag inte vet vad du tycker är bra/dåligt!
Bra musik klarar typ alla för det finns så mycket bra, typ allt från Pavarotti till Pain liksom Dåliga tv-program blir typ våra bästa år och sånadär skånska puckobrudar och allt vad det är, palla tv öht egentligen
Känns som jag haft ofrivilligt analsex med sadeln på spinningcykeln, sjukt obekväm. Vill ha en hybridcykel med tjock bred skön sadel
Har tråkigt.
Ska nog göra rent lite burar nu... Och byta bur mellan fåglarna och en råtta, så får fåglarna med flygplats och råttan lite mindre plats men han sover bara ändå, blir så när man blir gammal.
Ringde nyss på dörren, hoppades på sällskap men det var bara nån grabb från Com Hem så blev lite besviken
Ingemarsdotter:
Känns som jag haft ofrivilligt analsex med sadeln på spinningcykeln, sjukt obekväm. Vill ha en hybridcykel med tjock bred skön sadel
Lägg på en kudde?
Borde jag göra på min trogne springare, gör lite ont efter 2 mils cyklande med ridning däremellan.
På tal om det kommer min röv göra ont ikväll, så nu vet alla det och kan börja tycka synd om mig redan nu.
Kilowatt:
Lägg på en kudde?
Vet inte vad folk skulle säga om jag bar med en kudde in på gymet
Konstaterade just att jag skulle behöva en orädd karl som är stark. Har fått in en tvestjärt mellan balkongdörrshalvorna och jag får inte isär dörrhelvetet så jag kan få ut den utan den ligger där i dörren och smider sina onda planer för hur den ska döda mig inatt!
Ingemarsdotter:
Vet inte vad folk skulle säga om jag bar med en kudde in på gymet
Testa så får du veta!
Kilowatt:
Testa så får du veta!
Gör det nästa gång, vilket lär dröja med den här rövsmärtan!
Ingemarsdotter:
Gör det nästa gång, vilket lär dröja med den här rövsmärtan!
Wooh, heja! Glöm inte att rapportera alla ord och konstiga blickar
Kilowatt:
Wooh, heja! Glöm inte att rapportera alla ord och konstiga blickar
Haha, ja! Eller så går jag in på gymet med höga förväntningar och när ingen säger något, ingen reagerar eller bryr sig så skriker jag:
"MEEEEN JAAA FO HELVEDE, JAG HAR EN JÄVLA KUDDE MED MIG, ÄR DET NÅGOT FEL MED DET???? SKÖT ER SJÄLVA ISTÄLLET FÖR ATT KOMMENTERA MIG ERA JÄVLA STACKARE, VAD FAN!! SKA MAN MÅSTA GÅ OMKRING MED ANALKLÅDA HELA DAGEN ERA MISSANPASSADE JÄVLA NÖTTER?!"
Sedan går jag in och kör passet i godan ro.. Då kommer de säkerligen att bry sig
Ingemarsdotter:
"MEEEEN JAAA FO HELVEDE, JAG HAR EN JÄVLA KUDDE MED MIG, ÄR DET NÅGOT FEL MED DET???? SKÖT ER SJÄLVA ISTÄLLET FÖR ATT KOMMENTERA MIG ERA JÄVLA STACKARE, VAD FAN!! SKA MAN MÅSTA GÅ OMKRING MED ANALKLÅDA HELA DAGEN ERA MISSANPASSADE JÄVLA NÖTTER?!"