Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni


Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag sov som ens stock då.. Efter att jag igårkväll började skratta överdrivet åt bilden nedan så tvingade jag mig själv att gå och lägga mig

Mm det var nog ett klokt beslut! Åh dn där dansen <3
Min bästa barndomskompis var spanjorska så hon försökte alltid lära oss andra den och sången, men vi gjorde alltid fel. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

[mad][mad]

vado

hisou:

Varför undrade du förresten? [surprised]

Trodde att du var Frida, eller vad hon nu heter. Hon hette någonting på um åhvadhettehon....... hon har rött hår......

trubdruider:

gillar bara inte typonsoppa, mjölk och messmör

Konstigt av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min bästa barndomskompis var spanjorska så hon försökte alltid lära oss andra den och sången, men vi gjorde alltid fel. [sad]

Haha! Jag lärde mig aldrig den där dansen när jag var liten. Hade hört den men inte mer än ett par gånger, jag lyssnade typ på.. the offspring när jag var liten. Så för några år sedan när någon av mina tjejkompisar nostalgiskt satte igång den här låten på en fest och alla tjejer började dansa med där stod jag där som ett stort jäkla frågetecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nostalgiskt satte igång den här låten på en fest och alla tjejer började dansa med där stod jag där som ett stort jäkla frågetecken.

Illa, den måste man kunna! Du får plugga på den nu och sätta på den på nästa fest och visa att du också kan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Illa, den måste man kunna! Du får plugga på den nu och sätta på den på nästa fest och visa att du också kan. [wink]

Det var vad kompisarna sa också, så de lärde mig den redan då.. Men hur kunde jag ha missat något sånt? Det är ungefär lika illa som folk som missat las ketchup song..

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

så de lärde mig den redan då.

Borde också lära mig den igen. Har inte dansat den sedan lågstadiet. Får skriva upp det på to-do list.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sov nog vid den tidpunkten, om jag inte gjorde det så var jag irriterad över att inte kunna sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ketchup song..

"Jag säger: He, ha, ehe, aheaventothenova ahavnevvonevolihihi."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

"Jag säger: He, ha, ehe, aheaventothenova ahavnevvonevolihihi."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska jag ringa csn och det ska bli jättetråkigt pga de är så jobbiga. Hoppas att det går smärtfritt.
Min katt tvättar sina trampdynor. 100% sött. Ska titta på henne medan jag ringer. Nä nu slutade hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kunde inte sova


   
SvaraCitera