jag är ensam och stressad
jag är ensam och har ångest
jag är också stressad.
borde skriva b-uppsats men hänger på wikipedia istället. och inte är jag duktig och iaf läser om det jag borde skriva om. nänä! utan min hjärna har bestämt sig för att det som är allra mest spännande i hela världen just nu är att läsa på om hur man bäst formaterar wiki-artiklar, wiki markup, osv. (vilket tyvärr inte är en engångsföreteelse; har nämligen gjort detta majoriteten av min vakna tid de tre senaste dagarna, istället för att skriva)
Jag är på fucking partyhumör, av någon anledning.. Solen skiner liksom!!
OBS detta behöver inte vara en dålig sak OBS
har lärt mig otroligt mycket genom att surfa runt för att undersöka hur div. artiklar är strukturerade. har också blivit en jävel på att källhänvisa (i extremdetalj).
Nääh, Wikipedia kan vara kuligt ibland faktiskt!
Men sitter och lyssnar på musik och ja, inget vettigt. Borde skriva klart några uppsatser då betygen sätts nästa vecka, men gör jag det? Nej, får väl F i det mesta i år igen.
man kan också skriva artiklar på wikipedia, på tal om att läsa om formatering av wikipediaartiklar. Jag har just lagt ifrån mig den uppsats jag ska opponera på. jag har läst hälften av den. jag bör pausa innan jag fortsätter. jag ska beskriva nattens dröm i drömtråden, såvitt jag minns. jag åt också nyss lite överbliven rabrrbersmulpaj med riven vit choklad. jag vill sluta äta sötsaker liksom jag vill lära mig goda sovvanor
Gråter av ångest.
Typ det.
Tänkt plugga men gav upp det, tar sommar istället.
sicilianmind:
jag är ensam och har ångest
varför?
Biologen:
jag är också stressad.borde skriva b-uppsats men hänger på wikipedia istället. och inte är jag duktig och iaf läser om det jag borde skriva om. nänä! utan min hjärna har bestämt sig för att det som är allra mest spännande i hela världen just nu är att läsa på om hur man bäst formaterar wiki-artiklar, wiki markup, osv. (vilket tyvärr inte är en engångsföreteelse; har nämligen gjort detta majoriteten av min vakna tid de tre senaste dagarna, istället för att skriva)
vad borde du skriva om? brukar du skriva klart en uppgift snabbt precis innan den ska lämnas in?
S3ON:
Jag är på fucking partyhumör, av någon anledning.. Solen skiner liksom!!
jag hatar solen knulla dens mamma
Simon_Sthlm:
Nääh, Wikipedia kan vara kuligt ibland faktiskt!Men sitter och lyssnar på musik och ja, inget vettigt. Borde skriva klart några uppsatser då betygen sätts nästa vecka, men gör jag det? Nej, får väl F i det mesta i år igen.
vad pluggar du?
amsi: vad pluggar du?
Fortfarande i grundskolan, kanske inte heter uppsatser det jag ska skriva. Men det är en jävla massa text jag måste skriva haha... Har 1 där jag måste skriva om Spinning Jenny, 1 om världens naturresurser och 1 om Humlegården i Stockholm...
Åååååh, vad skönt det känns att ha avslutat plugget.
har precis liveljudbögat mig och ser fram emot en laphroiagh quarter cask som jag med lite tur har på ingång. yay. så jag är bara lite stressad, då jag vill ha den nu.
Simon_Sthlm:
Fortfarande i grundskolan, kanske inte heter uppsatser det jag ska skriva. Men det är en jävla massa text jag måste skriva haha... Har 1 där jag måste skriva om Spinning Jenny, 1 om världens naturresurser och 1 om Humlegården i Stockholm...
detär inte så farligt.
amsi: detär inte så farligt.
Nää, kanske inte. Men jag är inte så duktig på sånt, så det tar ju sin lilla tid. Ungefär som att lära sig att cykla.
Svarar i en meningslös tråd.