Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni nu?

Ämnesstartare

Draug:

Det skulle man på sätt och vis kunna kalla det, Blir lika förvånad varje gång över hur det kan påverka ens sinnesstämning och en dålig atmosfär i ett rum till det bättre. Det är väl inte inte riktigt som att meditera som man kanske föreställer sig i sinnet, utan mer som att uttala några väl utvalda ord med kraft i. Enligt logikens lagar bör inte sådant funka men det gör det konstigt nog.

ah den ädla konsten att svära skall icke underskattas

SvaraCitera
Draug

isola:

ah den ädla konsten att svära skall icke underskattas

Det är en ädel konst indeed, hade en vän förr i tiden som gick under smeknamnet satan. vi kallade honom inte det enbart pga av bockskägget han hade kan jag ju säga! den mannen lyckades peta in svordomar i var och varannan mening han uttalade. En lärorik tid inom svordomskonsten, så vill du lära dig lite nya fula ord så vänd dig till mig! Har lärt mig från en riktig svordomsmästare utan att överdriva Cool

SvaraCitera

isola: Ska borsta kattens tänder också för att undvika tandsten.

är d för att din katt har tandproblem?

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

den verkar lite obehaglig

Ouija? Såg bara 20 min sen dog mitt internet 🙁 Ska fortsätta senare idag, men den verkar lite bra. Älskar "verkliga" skräckfilmer typ haha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är d för att din katt har tandproblem?

Hon behöver borstas varannan dag pga sina tandproblem, ja. Dock behöver alla katter och hundar borsta tänderna ibland då en rätt vanlig dödsorsak är infektioner som startat i munnen. Tandsten får dock de flesta någon gång i livet ändå trots tandborstning - speciellt på äldre dar.

SvaraCitera

isola:

Hon behöver borstas varannan dag pga sina tandproblem, ja. Dock behöver alla katter och hundar borsta tänderna ibland då en rätt vanlig dödsorsak är infektioner som startat i munnen. Tandsten får dock de flesta någon gång i livet ändå trots tandborstning - speciellt på äldre dar.

låter jobbigt
min katt har enligt vet mkt fina tänder och ej tandsten trots egen skötsel av tänder.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

låter jobbigt
min katt har enligt vet mkt fina tänder och ej tandsten trots egen skötsel av tänder.

Skönt! Men bra att ni kollar upp ibland pga det kan komma rätt plötsligt 🙁

SvaraCitera