Behöver något att göra, har börjat dricka alkohol lite då och då på kvällarna själv här men det hjälper inte, det är helt jävla knäpptyst, ensamt och tråkigt här och jag börjar få panik.
The Box:
det är helt jävla knäpptyst
Lyssna på musik.
The Box:
har börjat dricka alkohol lite då och då
drick mer då
sov
The Box:
Behöver något att göra, har börjat dricka alkohol lite då och då på kvällarna själv här men det hjälper inte, det är helt jävla knäpptyst, ensamt och tråkigt här och jag börjar få panik.
Inga syskon som har barn? Du kan kanske vara barnvakt...eller nått
Du säger ju att det är knäpptyst, och barn brukar ju oftast föra mycket oväsen.....kanske?
kebu12:
drick mer då
Det hjälper inte, känner mig bara sämre ibland och får självmordstankar.
LionLamb:
Inga syskon som har barn? Du kan kanske vara barnvakt...eller nått
Du säger ju att det är knäpptyst, och barn brukar ju oftast föra mycket oväsen.....kanske?
Inga syskon alls, bor ensam för tillfället.
Dåren:
sov
Kan inte somna, har lite problem med det.
Flytta in hos någon lr skaffa rumskamrat i större lägenhet. Mår man dåligt så ska man ej vara ensam
isola:
Flytta in hos någon lr skaffa rumskamrat i större lägenhet. Mår man dåligt så ska man ej vara ensam
Jag känner ingen.
The Box:
Jag känner ingen.
Lär känna genom UM/annonsera efter rumskompisar kanske.
isola:
Lär känna genom UM/annonsera efter rumskompisar kanske.
Förstår inte hur att flytta hemifrån till att hyra lägenhet med en främling och spendera en massa pengar på det när jag inte har något jobb ska hjälpa mig =/
Skaffa husdjur?
The Box:
Förstår inte hur att flytta hemifrån till att hyra lägenhet med en främling och spendera en massa pengar på det när jag inte har något jobb ska hjälpa mig =/
Sällskap
Men är du ansvarsfull och djurvän så kan du ju skaffa ett djur som sällskap.
LionLamb:
Skaffa husdjur?
Jag är hundrädd och jag vet inte om en katt skulle vara ett bra tidsfördriv =/
The Box:
Kan inte somna, har lite problem med det.
been there. det enda du kan göra är att finna dig i ditt mentala tillstånd och acceptera alla känslor och tankar.