Aviseringar
Rensa alla

Vad göra?

The Box:

Hålls de fortfarande? :P, känner dock inga här. Var borta ett långt tag och de ja känner igen tycks förlorat sina själar och blivit moderatorer

Jag vet hur det är. Men ja, det ligger ju flera trådar uppe nu om träffar till höger och vänster. Var en i Sthlm senast i lördags.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag vet hur det är. Men ja, det ligger ju flera trådar uppe nu om träffar till höger och vänster. Var en i Sthlm senast i lördags.

HAdde du kul?

SvaraCitera

The Box:

Spelade piano när jag var liten, Jag tränar genom att gå cyckla ibland och gymma, har ej ditt number.

Känner igen mig.

Här.
http://www.c-r.s​e/forum/showthread.php?t=7501&highlight=Cloud2

SvaraCitera

The Box:

HAdde du kul?

Nej. Jag satt hemma. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Nej. Jag satt hemma. [crazy]

Varför?

SvaraCitera

The Box:

Varför?

För att alla drog in till stan för tidigt och när jag väl kom på att jag ville gå så fanns det ingen kontaktinfo att få tag på.

Nåväl. Är en till om typ två veckor nu ju. Gå på den!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

För att alla drog in till stan för tidigt och när jag väl kom på att jag ville gå så fanns det ingen kontaktinfo att få tag på.

Nåväl. Är en till om typ två veckor nu ju. Gå på den!

:O man burkar ju mötas vvid en busshållpalts först vid kalssresor.

SvaraCitera

The Box:

:O man burkar ju mötas vvid en busshållpalts först vid kalssresor.

Alltså, jag pallade inte åka in till stan så tidigt. Sen hade jag väl hittat till Tanto om jag velat, men pallade tjii gå runt där och leta efter de två-tre personer jag hade känt igen mitt i natten. [crazy]

Som sagt, gå på den nästkommande! Tråd finns här.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Alltså, jag pallade inte åka in till stan så tidigt. Sen hade jag väl hittat till Tanto om jag velat, men pallade tjii gå runt där och leta efter de två-tre personer jag hade känt igen mitt i natten. [crazy]

Tanto... då gjrode du rätt i att inte gå, inget bra kan någonsin händ i tanto. det vilar en förbannelse över skitparken tror jag, bara dräggiga kompisgäng som sitter där helt segregerat och grupperat. Du finner mer social stimulans på KTH till och med.

SvaraCitera

[sad]

SvaraCitera

The Box:

Tanto... då gjrode du rätt i att inte gå, inget bra kan någonsin händ i tanto. det vilar en förbannelse över skitparken tror jag, bara dräggiga kompisgäng som sitter där helt segregerat och grupperat. Du finner mer social stimulans på KTH till och med.

[bigsmile]

Det beror ju på om man är där i ett utav kompisgängen eller inte. [wink]

SvaraCitera

spela yatzy med david. sorry david orkar inte fejkcitera hit dig.

SvaraCitera