Penstrokes:
Grymt. God morgon/natt, antar jag!
Ska du lägga dig?
Geigerzähler:
Jag blev aldrig någonsin kickad.
nej inte jag heller tror jag även att jag bara var där typ tre gånger. men jag har hört att folk kickades hit och dit...
pwnmage:
Ska du lägga dig?
Jag vet inte. Jag är i USA, så klockan är just nu 02:38. Antingen lägger jag mig snart, eller så satsar jag på Black Friday-reor och åker ut och shoppar mitt i natten.
Penstrokes:
Jag vet inte. Jag är i USA, så klockan är just nu 02:38. Antingen lägger jag mig snart, eller så satsar jag på Black Friday-reor och åker ut och shoppar mitt i natten.
Shit vad gör du i USA? och vart i USA är du?
pwnmage:
Shit vad gör du i USA? och vart i USA är du?
Jobbar här. Har jobbat utomlands i här i Florida, samt i Manila (Filippinerna), typ halva det här året fram och tillbaka i omgångar.
Befinner mig i en småstad i nordöstra Florida som heter Palm Coast. Rätt trist, men vädret är mycket behagligt jämfört med Sverige!
vill ha samma chat och chattare som fanns för ett år sedan.
Den dödde.
Hovnarren:
Allsmäktige Åtta, kan du inte fixa en ny, bättre chatt, som inte kraschar en gång i veckan och som är kompatibel med alla webbläsare?
Rent teoretiskt, ja. Men det skulle innebära att två osannolika saker inträffade:
1. Jag fick tillgång till UMs kod samt dess databas.
2. Jag fick tummen ur.
qazedctgb:
det var mest maktgalna äckel som kickade folk till höger och vänster utan någon anledning...
nää
Fortfarande ingen chatt dock 🙁