Aviseringar
Rensa alla

vad håller han på med?


Ämnesstartare

Okej, jag har börjat snacka med en kille som jag tycker är jättesöt, snäll, sjukt rolig och blablabla. Vi har träffats en gång (inget hände men det var liksom inte bara som kompisar heller) och sen går han på samma skola som jag så jag träffar oavsiktligt på honom ofta.

Han har hela tiden varit väldigt "på" och gett lite signaler och sånt där. Typ värsta leendet när jag går förbi i skolan och smsar en massa. Tills igår då han verkar ha bytt stilen totalt och är värsta dissande.. Typ stirrar ner i sin jävla mobil när jag går förbi och börjar inget sms.. Och jag har ingen aning om varför.. Varför har han helt plötsligt tappa intresset? Har han tappat intresset? Vad fan har jag gjort för fel...?

Jag blir galen! Och jag är liksom inte van vid att bli dissad det brukar alltid vara jag som får panik och dissar killar men då har jag ju aldrig varit jääätte på i början som han har varit. Det var ju för fan han som föreslog att vi skulle ses och allt och det var han som kollade in i mina ögon som om han skulle kyssa mig men sedan kramade mig istället och sa "Vi tar det lugnt". Vad håller han på med egentligen???


   
Citera

Han kom väl på att högern är bättre[smile]


   
SvaraCitera

Eller vänstern, jag vet väl inte hur han gör[blush]


   
SvaraCitera

jag vet vad han håller på med, men jag tänker faktiskt inte berätta.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

jag vet vad han håller på med, men jag tänker faktiskt inte berätta.


   
SvaraCitera

Forska i om du vart ihop me en av hans kompisar nån gång. De låter som nån vill att han ska göra nån dump hämd elle nått mörtit mot dej, å sånt e riktit mörtit!


   
SvaraCitera

Han kanske har hört nåt eller så.. eftersom att det är konstigt att han blir så från ingenstans [shake]


   
SvaraCitera