Aviseringar
Rensa alla

vad har du ätit idag? (ej anorexi/bulimi)

latest comments older comments

Ämnesstartare

brukar äta olika men x-tra´s är godast. fast jordgubbskrämen är ännu godare! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

h4nn4:

brukar äta olika men x-tra´s är godast. fast jordgubbskrämen är ännu godare!

okej tack.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cheerleader_on_acid:

Vad underbart att vara tillsammans så länge! 🙂 Grattis!

Tack!!! 😀 ja, det är jättemysigt 🙂 Det bästa är att jag bara blir mer och mer kär för varje dag som går känns det som [love]

Idag har det iaf blivit:
Frukost: Två polarextremhalvor med mozarellaost och avokado, en liten kopp ärtor och en aprikos.
Lunch: Vart samma slags mackor som till frukost för det vart bråttom 🙂 Tog ett litet glas med naturell lättyoghurt med kanel och en banan också!
Middag på restaurang:
Förrätt: Delade en tallrik brushcetta (lr hur det stavas) med mozarellaost, tomatsallad och bönsallad med pojken.
Varmrätt: Fullkornsrigatonni med kyckling, soltorkade babytomater, salvia, kapris och vittvinsås (jääättegott)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag har jag varit dålig på att äta, det är jag alltid så. Har ätit då jag tyckt att det passat.

Frukost iallafall;
3 rostade mackor med skinka och smör, mjölk
lunch:
2 bröd med korv
middag:
en skål med frosties i yoghurt.


   
SvaraCitera
b1son

frukost: tre mackor med smör och ost och sånt. ett glas o'boy.

ett glas proviva, en macka med smör, en tallrik fullkornsflingor med öresundsfil björnbär <3

middag: snabbmakaroner med ost och kycklingfärssås, grönsaker och vatten.

en massa vindruvor, en nektarin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliesthlm:

Så nu ska jag verkligen ta tag i det här!

Tråkigt att du har gått ner...men du verkar i allafall inse att du faktiskt väger för lite och DET är ett stort steg=) Måste fråga, är du rädd för att gå upp i vikt eller beror din viktnedgång på ngt annat? Jag tror att du skulle behöva en "coach", som hjälper och motiverar dej i din viktuppgång. Ett annat tips är att läsa boken "Upp i vikt" av Camilla Porsman, tack vare den förstod jag hur mkt mat jag faktiskt måste äta=)

Eponine:

Körsbär1: Hur ofta/hur mycket tränar du?

Nu på sommaren har jag uppehåll från gymmet så styrketräningen blir lidande, men jag pallar inte att träna inomhus på sommaren=) Så det blir utomhusträning oftast varje dag; åker inlines, cyklar, joggar, springer intervaller, spelar beachvolley, paddlar kajak osv. Men när jag köper gymkort igen blir det ca 3 styrkepass och 3 konditionspass i veckan.


   
SvaraCitera
latest comments older comments