Frukost: Sojamjölk + socker + kaffe
Lunch: Stekta pommes + stekt lök + kidneybönor + ketchup/chilisås
Middag nu: Stekta pommes + stekt lök + kidneybönor/ketchup/chilisås-klet + hackad spenat
Min pallarintelagamat-mat. Den blir ändå inte helt åt helvete äcklig och onyttig. Snarare helt okej näringsriktig och god. Siktar på att få i mig minst en banan och ett gäng mandlar innan kl. 21...
1 melon, nötter, typ jättemkt tranbär, päron, äpple, sallad, paprika, kyckling
Frukost: kesokaka med mandel och äpplemos, smoothie av kokosmjölk, banan och jordgubbar.
Lunch: två stycken riskakor, en stor kopp te med en halv deciliter vispad grädde, ett litet äpple.
Middag: blomkålscouscous, bön-och tomatröra, sallad.
Kvällsmat: en kopp Oatlys havredryck chai, ett litet äpple, en banan, 1,5 liter lightcola.
frukost: två mackor med skinka o smör, ett glas multivitaminbrus o ett glas vatten
middag: fläskfilé, potatisgratäng, bearnaissås o ett glas vatten
övrigt: chips & dipp, cola, powerking
mmmmmmmmmm livin the healthy life
Frukost: flingor & fil & halv banan & två kakor
Lunch: potatis & köttbullar & brunsås & lingonsylt & en ljuvligt god blondiebakelse med glass från jobbet
Middag: chipspotatis & ryggbiff & rödvinssås & kaka
Fyllemat: 1st Kålles kolabollar & 1st Mormors dubbla chokladflarn
Jepp, jag är ett sockerberoende kakmonster... 
Idag satsar jag stenhårt på ett lagom kaloriintag, så äter hur mycket som helst, haha.
Frukost: en liten avokado, några stekta champinjoner, 1,5 deciliter varm lättkokosmjölk, nötblandning på pumpafrö, kokos, mandlar och valnötter (tio gram av varje), fruktsallad av ett litet äpple, en banan och en kiwi.
Lunch: smoothie på en halv banan, frusta jordgubbar och två deciliter lättkokosmjölk, ett halvt solrosbröd med en halv banan och keso mini som pålägg.
Just nu käkar jag mellanmål;

En portion nypongröt av nyponskalsmjöl och grynblandning, toppat med äpplebitar, keso mini, kokosflingor och pumpafrö.
två ägg- o majonnäsmackor
chips
vatten o ett glas multivitaminbrus
frukost; nutellamackor m blåbärste 
lunch; lax med mandelpotatis kokt i vinsås lr vad mamma nu gjorde, + kantareller och kokta grönsaker 
mellis; chokladpudding, äppel o frysta frukt o ska snart fika mmmmmmm
frukost - smoothie med bär, mjölk, och banan plus lite linfrön och lite havregrynsgröt
lunch - missade lite och det blev bara en banan
middag - en stor bit broccoli paj som jag gjorde själv med sallad till
nu - kopp kanel te 🙂
en macka med ishavsröra, ett glas vatten
en portion havregrynsgröt med lingonsylt o mjölk
en portion korvstroganoff o makaroner
vatten o cacao creme på jobbet
några kex
frukost: en surdegsmacka med salami och smör, två kokta ägg, te
lunch: pytt i panna gjord på kassler och potatis
middag: spenatsoppa med frikadeller
övrigt: chips, godis, jordgubbar