Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort idag?


Ämnesstartare

Kört från Umeå hem till Stockholm Party


   
SvaraCitera

Asstriid:
Kört från Umeå hem till Stockholm Party

Min kompis ska ju tillbaka till Umeå, du kanske har sett hennes killkompis som är kvar och som jag nästan har sett i en annan stad. Fortsätt mellan Stockholm och Göteborg.


   
SvaraCitera

Har varit på sjukhuset och fått antibiotika utskrivet. Sen har jag pluggat och sketchat i ett 3D print program. 🙂


   
SvaraCitera

Icky_Eldberry:
Har varit på sjukhuset och fått antibiotika utskrivet. Sen har jag pluggat och sketchat i ett 3D print program. 🙂

Fusk. Om man ändå kunde datakunskap. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Fusk. Om man ändå kunde datakunskap. 

Inte så svårt... Man behöver ju inte veta mye om datorer för å 3D printa. Så länge man vet hur man gör ritningen för printern ä allt chill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icky_Eldberry:
Har varit på sjukhuset och fått antibiotika utskrivet. Sen har jag pluggat och sketchat i ett 3D print program. 🙂

Något läskigt sjukdomt?


   
SvaraCitera

natturs:

Något läskigt sjukdomt?

Infektion i ett finger.. Har dock också en autoimmun sjukdom mot mina njurar. Så alla infektioner behandlas ganska seriöst för att skippa skit som sepsis och organhaveri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icky_Eldberry:

Infektion i ett finger.. Har dock också en autoimmun sjukdom mot mina njurar. Så alla infektioner behandlas ganska seriöst för att skippa skit som sepsis och organhaveri.

Jag förstår. Hur känner du dig, då? 


   
SvaraCitera

natturs:

Jag förstår. Hur känner du dig, då? 

Jodu, livet rullar på. Inget man kan göra åt de 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rökt cannabis, nej skojjar men typ pluggat sönder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:
rökt cannabis, nej skojjar men typ pluggat sönder.

Pluggat sönder vadå? Söt


   
SvaraCitera

Asstriid:

Pluggat sönder vadå? Söt

En mus har tuggat sönder hans plug (minnessticka?) 


   
SvaraCitera

Har tänkt på och fota men kom på varför jag inte vill fota därför några säger "det är vackert men jag menar inte och fota det" "kan du inte klara av och gå utan kamera" "kan vi inte bara gå" och just i det läget frågade nån om jag inte kunde ta fram kameran som om det var självklart att jag hade med mig den så idag har jag gjort någon besviken. Personen eller mig? Förvirrad 

Har tränat på lokalsinne och lärt mig många andra saker idag som att det kan vara bra och ha espresso house eller ett ställe där de inte byter ut kakorna. Så idag har jag haft power walk med filosofiska frågor och gjort planer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte gjort så mycket. Nu ska jag fika och dricka te med mamsen Party


   
SvaraCitera
Cobrak

skrivit cv å personligt brev

tog sin lilla tid, men är man perfektionist så är man Tumme ned


   
SvaraCitera