Men han våldtog dig inte. Du snackar om honom som att hela hans plan med dig var att supa dig full för att "våldta" dig. Som han slutade med direkt när han märkte att du inte ville. Ser inte vad problemet är. SNACKA med honom om du mår dålig, tryck inte en polisanmälan i ansiktet på honom. Säg att du mår dåligt och att du behöver prata om det, han kanske känner likadant vad vet jag.
Han kan ha missförstått dig, vad vet du? Han kanske inte hörde eller whatever. Du tar för givet att han ville det. Har du ens försökt prata med honom? vad har han sagt? Okej om han gjorde allt med flit, då kanske han förtjänar det. Men det låter som att du leker en liten dramaqueen, som de flesta i din ålder gör.
Skulle du må bättre av att straffa honom, anmäla honom, märka honom för livet?
INTE SOM DUUU:
eller så trodde han att du oxå ville ha sex, han hade ju troligen oxå druckit. eftersom du inte nekade honom trodde han de va okej
Han hade knappt druckit. Men hela poängen med tråden var inte den händelsen, för den vet jag inte heller om jag anser som våldtäkt. Där kunde han ha fattat fel, andra gången kunde han inte ha gjort det.
Då hade jag dessutom snackat med honom efter första gången och sagt att jag tyckte det var dålig stil och att jag inte ville ha sex eller något med honom.
INTE SOM DUUU:
men vad spelar de för roll? du var full och sa inte nej.
För att jag nästan var medvetslös?
jorpaa:
SNACKA med honom om du mår dålig, tryck inte en polisanmälan i ansiktet på honom. Säg att du mår dåligt och att du behöver prata om det, han kanske känner likadant vad vet jag.
Jag har gjort det, men han tyckte att det var mitt fel och att jag inte fick berätta för NÅGON, för det var våran lilla hemlighet.
Och ja, det är sant, vad vet du?
jorpaa:
Han kanske inte hörde eller whatever.
Isåfall måste han vara jävligt hörselskadad och dålig på kroppssignaler.
jorpaa:
Men det låter som att du leker en liten dramaqueen, som de flesta i din ålder gör.
Om jag velat lika dramaqueen skulle jag nog ha gjort det för det där halvåret sedan när det hände.
jorpaa:
Skulle du må bättre av att straffa honom, anmäla honom, märka honom för livet?
Ja, det skulle jag. Jag hatar honom som in i helvete.
Skulle inte det vara lite kosmiskt rättvist på ett sätt också, jag menar, han har märkt mig för livet, så nu märker jag honom.
Veranda:
Isåfall måste han vara jävligt hörselskadad och dålig på kroppssignaler.
det brukar bli så när man druckit
INTE SOM DUUU:
det brukar bli så när man druckit
Jag syftade på den gången han inte hade druckit.
Går det att ta bort den här tråden någon, tack?
Tråden låst på grund av inaktivitet