Notifications
Clear all

Vad har hänt med våra Vampyrer!?

Jag håller med dig, hatar all den här jävla twilight skiten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Image

ReplyQuote

Twilight är grymt överskattad , men konstigt nog så gillar däremot serien Vampire Diaries som går på sexan känns mer, eh, mänsklig(?) och en sak jag ångrar är att jag helt missade True Blood [chocked].

ReplyQuote

De gick hem

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

bortaaaaaaa

ReplyQuote

Ja vart tog mystiken vägen? Vampyrer har tydligen glömt bort hur man förvandlar sig till en fladdermus!

ReplyQuote
paras

Invincible992:

Vampire Diaries

Jag gillr också den. Fast jhag ser inte den på tv då utan på tv6/play...

ReplyQuote

Snart bli väl dem vegetarianer, springer runt i skogen och suger saften ur växterna[tard]

ReplyQuote
paras

Hakuna matata:

suger saften ur växterna[tard]

hahahhaahahhahahhahahhahahahhahahahaha [bigsmile][bigcheers][cry][bigsmile]

ReplyQuote

Invincible992:

Twilight är grymt överskattad , men konstigt nog så gillar däremot serien Vampire Diaries som går på sexan känns mer, eh, mänsklig(?) och en sak jag ångrar är att jag helt missade True Blood [chocked].

Här kan du se alla true blood avsnitten http://tvshack.net/tv/True_Blood/ bara att sätta igång 🙂

ReplyQuote

Evil Conduct:

Varför har alla kommit på att det är så jävla fräckt med vampyrer helt plötsligt?

twilight -> hysteri bland tjejer -> pengar

och finns det något bättre än en vampyr som inte brinner upp i solen utan istället börjar glittra. en helt perfekt sexuellfantasi för brudar och medelålders mammor som känner sig sexuellt kvävda.

sparkle sparkle

ReplyQuote