S3ON: i beg to differ
Jag tror att din mamma kommer att hålla med Exner snart. Om hon inte redan gör det i tystnad.
Buddah:
Jag tror att din mamma kommer att hålla med Exner snart. Om hon inte redan gör det i tystnad.
spelar ingen roll vad de tycker
S3ON: spelar ingen roll vad de tycker
Du vet att din mor har rätt att slänga ut dig på gatan om hon skulle vilja va?
Buddah:
Du vet att din mor har rätt att slänga ut dig på gatan om hon skulle vilja va?
Du anar inte hur många gånger jag har framfört för dem att de borde göra detta, att det kanske får mig att ta tag i saker för att lyckas överleva liksom. De vägrar, de ser nog bara scenarion framför sig där jag hamnar mer snett än nu tror jag.
S3ON: Du anar inte hur många gånger jag har framfört för dem att de borde göra detta, att det kanske får mig att ta tag i saker för att lyckas överleva liksom.
Ta tag i det själv istället då, bara att göra.
Buddah:
Ta tag i det själv istället då, bara att göra.
nä kmr få dt sämre
den dagen jag flyttar så skall d ske i form av en uppgradering till dt bättre.
S3ON: nä kmr få dt sämre
den dagen jag flyttar så skall d ske i form av en uppgradering till dt bättre.
Så du flyttar när du har råd med en lyxvilla?
Buddah:
Så du flyttar när du har råd med en lyxvilla?
aa kind of, fast dt räcker med random villa runt om här för 2-3 millar, behöver inte vara ngt hus på rivieran för 20 millar liks. 🙂
S3ON:
aa kind of, fast dt räcker med random villa runt om här för 2-3 millar, behöver inte vara ngt hus på rivieran för 20 millar liks. 🙂
hur ska detta gå till?
Tror jag har 150 kr/h, plus diverse halvdåliga ob-tillägg då och då.
S3ON:
ska kidnappa och sedan sälja katter som jag hittar i skogen 🙂
du får nog utarbeta den där planen lite pga verkar vara lite oklart om du ska hitta dem eller kidnappa dem
Tjänar ungefär 30k i månaden som utvecklare. Någon som kompilerat en high-score så att man vet hur stor ens e-penis är?