Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för lön ni som är 20-25 år

kakakaka:

knulla? (obs är ej en s.k golddigger OBS)

habibti du behöver inte ens fråga..

SvaraCitera

s1cce:

habibti du behöver inte ens fråga..

åh min måne <3

SvaraCitera

kakakaka: alltså va, trodde jag tjänade för mkt för mina 20 år men hur fan kan ni få så mkt? prostituerar ni er  på fritiden?

Jobbar i rätt bransch, och har inget livCool

SvaraCitera

Är ganska säker på att McDonalds ingår i HRF, därför kommer du att bli erbjuden den minsta möjliga summa enligt avtal. För mer info läs  http://www.hrf.net/din-lon  

SvaraCitera

Jobbas inte något mera, men när det gjordes så tjänades det 116 kronor var timma.
En gammal polare tjänar 165 kronor i timman på samma ställe som jag arbetade på, samt att hon jobbar natt och får ännu mer.
En gammal kusse som är 25 tjänar ca 200 om timman.
Nårra gamla polare som jobbar på ett MC-Donald restaurang som kock tjänar 85 kronor om timman.
Och en ny polare tjänar 95 kronor per timma som kioskarbeterska.

Antar att 106 svenska riksdaler för att arbeta uti en sådan restaurang som MC-Donalds är runt 100 kronor om timman fungerar. Dock ett jobb som det, vore värt mer än så. Varjefall på de uti mitten utav centrum som där arbetarna haver en stressfylld miljö.

SvaraCitera

Jobbas inte något mera, men när det gjordes så tjänades det 116 kronor var timma.
En gammal polare tjänar 165 kronor i timman på samma ställe som jag arbetade på, samt att hon jobbar natt och får ännu mer.
En gammal kusse som är 25 tjänar ca 200 om timman.
Nårra gamla polare som jobbar på ett MC-Donald restaurang som kock tjänar 85 kronor om timman.
Och en ny polare tjänar 95 kronor per timma som kioskarbeterska.

Antar att 106 svenska riksdaler för att arbeta uti en sådan restaurang som MC-Donalds är runt 100 kronor om timman fungerar. Dock ett jobb som det, vore värt mer än så. Varjefall på de uti mitten utav centrum som där arbetarna haver en stressfylld miljö.

SvaraCitera

129, systembolaget. Ganska pissigt OB pga Unionen kan inte förhandla, de kommer i byxan av att kasta pengar på arbetsköpare.

SvaraCitera

Har förövrigt 130/h som biomaskinist, sen har jag ett annat jobb inom rest. med fast lön på 14.

SvaraCitera

Gallimatias: Unionen

Tumme ned

SvaraCitera
Paseo

tjänar 95kr/h tills 1 september, då har jag fyllt 20 och ska få 114kr/h.

jag jobbar på subway.

SvaraCitera

ehd:

Tumme ned

Ja de är ena jävla skojare, jag tror innerst inne att de startades av Moderaterna för att förgöra klasskampen inifrån. 

SvaraCitera

Blir så jävla arg på dessa löneskillnader.
Fyra år på uni och utslitet kropp och psyke för att ta hand om framtidens ledare och det högsta man kan få är 30 papp före skatt. Så kommer 18-åringar som lyfter lådor och klickar runt på lite datorspel och får 757472924 kr. Ursäkta om jag låter bitter etc, men det är jag, dock på samhället. 

SvaraCitera

isola: Blir så jävla arg på dessa löneskillnader.
Fyra år på uni och utslitet kropp och psyke för att ta hand om framtidens ledare och det högsta man kan få är 30 papp före skatt. Så kommer 18-åringar som lyfter lådor och klickar runt på lite datorspel och får 757472924 kr. Ursäkta om jag låter bitter etc, men det är jag, dock på samhället.

Menar du pewdiepie som får $202,262 - $1,011,312 i månaden?

SvaraCitera

Underbarnet:

Menar du pewdiepie som får $202,262 - $1,011,312 i månaden?

bl a men också "vanliga" människor med "vanliga" jobb

SvaraCitera

isola: bl a men också "vanliga" människor med "vanliga" jobb

1939437_525929947516347_80033194_n.jpg

SvaraCitera