Vad kan man hitta på med en kompis man inte träffat på länge en fredag så det inte blir stelt?
se
på
film
spela
spel
fika
och
prata
om
tiden
som
flytt
Var ni bra vänner förut? Fixa nåt gott och catch up with each other. Brukar finnas massor att prata om med gamla vänner. Sprang in i en gammal klasskompis på bussen häromdagen, vi lyckades döda tid rätt så bra, trots att vi inte hade nån direkt nära relation förut
elverpigen:
Brukar finnas massor att prata om med gamla vänner.
Ja det har du rätt i, men han är inte precis någon man kan prata om allt möjligt med...
Men vad kan man göra mer än t.ex bio och bowling? 🙂
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
lazertits:
film
ellinorjulia:
Men vad kan man göra mer än t.ex bio och bowling? 🙂
äta mat
mata änder
ändra på kyrkklockan i staden för att retas med befolkningen
befolka jorden (ligga)
ellinorjulia:
Ja det har du rätt i, men han är inte precis någon man kan prata om allt möjligt med...
Vet inte då, pratar om allt möjligt med alla mina vänner, har åtminstone inte svårt att hitta samtalsämnen.
Varför ska ni träffas?
elverpigen:
Varför ska ni träffas?
Har inte träffats på länge och han har börjat på ny skola så vi ses aldrig. Men tack för tipsen! Det blev inte alls stelt som jag trodde faktiskt 😀
ellinorjulia:
Vad kan man hitta på med en kompis man inte träffat på länge en fredag så det inte blir stelt?
sno en bil och kör över så många snutar ni bara kan! Fredagskvällen är räddad
Supaa
Biljard och dricka öööööööööl :S
Paranormal_Cannabis:
sno en bil och kör över så många snutar ni bara kan! Fredagskvällen är räddad
Res nullius:
Supaa
Zapetta:
Biljard och dricka öööööööööl :S
Haha ja det hade nog min kompis varit intresserad av iaf. Kanske inte det översta menmen. Supa... nej 😉
ellinorjulia:
Supa... nej 😉
Man behöver inte supa bara för att man tar några öl till biljarden Cola funkar väl annars lika bra, såg ej att du bara var 15
Zapetta:
Man behöver inte supa bara för att man tar några öl till biljarden Cola funkar väl annars lika bra, såg ej att du bara var 15
skojade bara (A)
ellinorjulia:
skojade bara (A)
eheheheheh