Jag antar att du hittade på att det stod i 13:37? ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Wanking BC:
Jag antar att du hittade på att det stod i 13:37?
Nej! kolla själv :O
Bjärgo:
Nej! kolla själv :O
Då är det faktiskt roligt ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Wanking BC:
Då är det faktiskt roligt
JAG SA JU DET!!!!!
Bjärgo:
JAG SA JU DET!!!!!
Trodde du bara var en vanlig random idiot som läste nåt och drog en tråkig nördig paralell ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Bjärgo:
Jag är troende kristen, jag upptäckte detta på ett läger med fortsättning på min konfirmation genom att vi läste bibeln, vad har jag inte respekt för?
För du inte förstår. Skulle den heliga boken enligt dig ha budskap som "Gud är på Lan" Ser du inte själv vad du gör?
Kanske borde tänka en gång till vad versen säger.
fakotza:
För du inte förstår. Skulle den heliga boken enligt dig ha budskap som "Gud är på Lan" Ser du inte själv vad du gör?
Men du är bara drygar dig nu, klart jag vet att det inte är det versen handlar om, men jag tyckte att det var roligt att den versen stod i kap 13 vers 37 vilket blir 13:37. Och om du inte vet vad 1337 är behöver du inte skriva här.
Bjärgo:
Men du är bara drygar dig nu, klart jag vet att det inte är det versen handlar om, men jag tyckte att det var roligt att den versen stod i kap 13 vers 37 vilket blir 13:37. Och om du inte vet vad 1337 är behöver du inte skriva här.
Haha klart jag drygar mig ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
fakotza:
Haha klart jag drygar mig
Trodde att du var seriös, blev fett lack xD
Haha, fan va fint.
Första gången gubben kommer med nått vettigt! ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Bjärgo:
Berätta inte det för en viss rumpspricka bara
Ehrm, va?![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Bjärgo:
Trodde att du var seriös, blev fett lack xD
Jag är kristen jag med men liksom hallå XD hehe
Michee:
Ehrm, va?
Min flickvän är här på Ungdomar 😛 "Buttcrak" xD
fakotza:
Jag är kristen jag med men liksom hallå XD hehe
Men det var fett kul att det stod vid 1337, helt 1337 lixom
Bjärgo:
Min flickvän är här på Ungdomar 😛 "Buttcrak" xD
Jaha..lol![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Tråden låst på grund av inaktivitet
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)