världens starkaste man:
Magmareta.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Har bäst namn men min syster förstörde det för mig. ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
tjejen ska heta hip.. killen vet jag inte, kanske hop eller något
vilhlem och cederic.
Optimus
Behöver bara byta efternamn till Prime.
Qubert kan vara världens bästa förnamn, kör på det. Känns som att Qubert hade växt upp till att bli en gammal gubbe redan vid typ 15 års ålder.
Semi:
Qubert kan vara världens bästa förnamn, kör på det. Känns som att Qubert hade växt upp till att bli en gammal gubbe redan vid typ 15 års ålder.
tänker mig en femtonåring med gubbskor, fluga och manchesterbyxor. och en käpp som hänger på armen. hihihi ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
och mössan! glömde gubbkepsen
lisamiranda:
tänker mig en femtonåring med gubbskor, fluga och manchesterbyxor. och en käpp som hänger på armen. hihihi
Semi:
du och din varan-tv...
SIMBA!!!
Träffade en wtmamma igår. Jättetrevlig och så, men hon skulle nog hamna i det facket.
Hon hade ett barns namn skrivet vid handknölen med stor stil. Namnen rimmade roligt. Men nu hade hon fått två nya, var ska deras namn sitta???? Problemmmmmmmmm
Kanske ovanför. (deras namn rimmade också)
Noelle, Alice, Loviza.
William, Victor, Felix, Andreas.
Ska inte ha nån ungjävel, skulle jag få av misstag ska han heta Hitler Breivik
Kille: Kevin eller det engelska Adrian, inte det svenska 😛
Tjej: Krystal på engelska eller Angel
Villha tre barn 2 pojkar (Filip och Leo) Och 1 flicka (Noëlle) Fast min kille vill ha en dotter som heter Steyfi vilket jag personligen inte tycker om, fast det är ju ett par år kvar tills dess ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
mopsen:
SIMBA!!!
Simba skulle vara ett urskönt namn på ett barn ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Har själv inga bra namn just, känns som att man ändrar sig ganska ofta ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)