torsdagen den 19e
VAD SKA DU GÖRA IDAG???
ÄNDRAT 2009-02-24 16:33
OBS gäller ej bara torsdagen den 19e.
Se på film typ hela dagen med en god vän till mig är väl tanken.
Det behövs inte en ny sån här tråd varje dag... Gör en klistrad istället... jävla onödigt spam, denna sida ska väl vara någolunda seriös?
Issen:
Se på film typ hela dagen med en god vän till mig är väl tanken.
trevligt! men blir det inte lite trist med bara film film.. och film?man tröttnar vel
Wanking BC:
Det behövs inte en ny sån här tråd varje dag... Gör en klistrad istället... jävla onödigt spam, denna sida ska väl vara någolunda seriös?
de har du rett i erik!! sånna här trådar BEHÖVS VERKLIGEN INTE shame on me!!
Kittieh:
de har du rett i erik!! sånna här trådar BEHÖVS VERKLIGEN INTE shame on me!!
jag ska., leka med en god vän, och ha gitarrlektion, !
Kittieh:
trevligt! men blir det inte lite trist med bara film film.. och film?man tröttnar vel
Mja men jag är ju med min vän så de är lungt.
Och jag har ju projektor och väldigt bra ljud och det blir ju bara väldigt bra filmer som man fastnar i... är hellungt 🙂
doråå moste du veta var ja e so du kan koommmaa i surprise-byta-blod me mey din emo ,ahaha
Wanking BC:
Moderkakan:
doråå moste du veta var ja e so du kan koommmaa i surprise-byta-blod me mey din emo ,ahaha
Hahahahah
Wanking BC:
!!!
Issen:
ch jag har ju projektor och väldigt bra ljud och det blir ju bara väldigt bra filmer som man fastnar i... är hellungt 🙂
ok men då äre ju nice:( men ändå jobbigt o kolla på så mkt film tkr ja
Moderkakan:
tkr ej du ska skoja om sånt blir lessen d vet du
Kittieh:
tkr ej du ska skoja om sånt blir lessen d vet du
e ju bah ärli som dagt ??
Diska.
Packa.
Gå ner till en älv och plocka skräp.
Ingenting. Sitta vid datorn och uggla.
Min far fyller 40
ska nog äta tårta