Aviseringar
Rensa alla

Vad ska du göra ikväll?

Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har skickat 2 brev till honom.

[cute] vad fint. Men samtalsämnena kan ju dö ut som sagt..men du kan liksom bara skriva sånt du tänker på ^^

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dock pratar vi aldrig i telefon

Hm. Låter lite konstigt, men om det funkar så? Kan fatta att det blir ltie för jobbigt och "nära" också [sad] Har en av mina bästa vänner 60 mil bort..vi pratar nästan aldrig heller i telefon. Så jag fattar ändå ^^

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Han bor i Stockholm, jag bor i Lilla Edet (några mil norr om Göteborg).

Aha.. Hur länge har ni varit tsm? (Inte den mest inbitna um:aren[blush])

SvaraCitera

Hobzii:

Incest, incest familjefest!

Jaförfan!

SvaraCitera

Bell:

[cute] vad fint. Men samtalsämnena kan ju dö ut som sagt..men du kan liksom bara skriva sånt du tänker på ^^

Första brevet var faktiskt lite fint. Var på ett fint kort med en drake som säger "I've got the hots for you". Det var mer av ett kärleksbrev, står i hans bokhylla nu. [blush]
Det andra brevet borde han fått igår, men det verkade han inte ha fått. Förhoppningsvis får han det idag. Ifall han läser detta (vilket han säkerligen gör (Hej Mario [zzz])) så kan jag ju inte säga vad det står, men det är inte riktigt lika fint som kortet. [blush]

Bell:

Hm. Låter lite konstigt, men om det funkar så?

Många tycker att det är konstigt. [sad] Jag vet inte, jag har liksom inget behov av att prata med honom jämt. Smsar en massa istället, tycker bättre om det. [blush]

Bell:

Aha.. Hur länge har ni varit tsm? (Inte den mest inbitna um:aren[blush])

Snart ett helt år. [blush][blush][blush]

SvaraCitera
Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Första brevet var faktiskt lite fint. Var på ett fint kort med en drake som säger "I've got the hots for you".

Aw, vad sött[cute]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Snart ett helt år.

Grattis [party]
Ni får ha UM-party då [cool]

SvaraCitera

Bell:

Ni får ha UM-party då [cool]

Nej. [rolleyes] Vet inte ens om vi kommer ses på vår "årsdag". [zzz]

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera