XMinGrönaLampaÄrDödX:
Har skickat 2 brev till honom.
vad fint. Men samtalsämnena kan ju dö ut som sagt..men du kan liksom bara skriva sånt du tänker på ^^
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Dock pratar vi aldrig i telefon
Hm. Låter lite konstigt, men om det funkar så? Kan fatta att det blir ltie för jobbigt och "nära" också Har en av mina bästa vänner 60 mil bort..vi pratar nästan aldrig heller i telefon. Så jag fattar ändå ^^
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Han bor i Stockholm, jag bor i Lilla Edet (några mil norr om Göteborg).
Aha.. Hur länge har ni varit tsm? (Inte den mest inbitna um:aren)
Hobzii:
Incest, incest familjefest!
Jaförfan!
Bell:
vad fint. Men samtalsämnena kan ju dö ut som sagt..men du kan liksom bara skriva sånt du tänker på ^^
Första brevet var faktiskt lite fint. Var på ett fint kort med en drake som säger "I've got the hots for you". Det var mer av ett kärleksbrev, står i hans bokhylla nu.
Det andra brevet borde han fått igår, men det verkade han inte ha fått. Förhoppningsvis får han det idag. Ifall han läser detta (vilket han säkerligen gör (Hej Mario )) så kan jag ju inte säga vad det står, men det är inte riktigt lika fint som kortet.
Bell:
Hm. Låter lite konstigt, men om det funkar så?
Många tycker att det är konstigt. Jag vet inte, jag har liksom inget behov av att prata med honom jämt. Smsar en massa istället, tycker bättre om det.
Bell:
Aha.. Hur länge har ni varit tsm? (Inte den mest inbitna um:aren
)
Snart ett helt år.
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Första brevet var faktiskt lite fint. Var på ett fint kort med en drake som säger "I've got the hots for you".
Aw, vad sött
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Snart ett helt år.
Grattis
Ni får ha UM-party då
Bell:
Ni får ha UM-party då
Nej. Vet inte ens om vi kommer ses på vår "årsdag".
Tråden låst på grund av inaktivitet