Men, nu mena jag den jag vill sitta med, En trevligare person... Äre bara att sätta sig elr,
Skulle tycka det vore aspinsamt om en fet tjej ägde mej
Ja, jag skriker jo åt henne, Och sånt... Det är en helt annan normalt byggd tjej jag vill sitta med, Vill inte ha med tjockisar att göra... Tkr inte om tjocka tjejer...
haroldlowe12:
Jag har lust att göra nå tok på bussen... Men vad, Skämma ut henne ordentligt, Hon är rätt kraftig dessutom, Har ni nå idéer?
Flörta med henne, knulla henne brutalt och hota att skvallra till hennes föräldrar om hon inte slutar att skvallra.
Fyfasn, inte vill jag knulla tjockis, Det är den normalt byggda jag vill flörta iasåfall. Den tjocka är ful som fan...
haroldlowe12:
Fyfasn, inte vill jag knulla tjockis, Det är den normalt byggda jag vill flörta iasåfall. Den tjocka är ful som fan...
Hur gammal är den tjocka flickan?
hon är 15, Jag är 17 snart.. Hon är 16 snart.. Hon som jag är lite småförtjust i är inte tjock, och är 16 år... 93a
haroldlowe12:
t, Hon är rätt kraftig dessutom
Bjuda henne på hembakade kakor som det visar sig vara något HELT annat i än hon trodde!
ja, med lite stänkare på:) Men vad ska jag göra för att få sitta brevid den andra tjejen, som inte är dum elr otrevlid, Tillochmed lärarna säger att hon är snäll och trevlig.... SÅ äre bara att fråga.
skulle ni våga sätta er med en nästan okänd tjej?
Har nån av er gjort det, och sedan börjat babbla...
hallå, vågar jag imorrn... tror ni..
Nu ahr dendär jävla feta ungen skvallrat för lärarn!!!:( Och jag och en annan fick ta skiten för att ha smällt smällare EFTER SKOLTID!!!! Och även på morronen:( Altså, jag vet inte vad jag ska göra, men jag vill lägga en skuld på tjockisen!!!!... Ska hitta på nå bra:), Eller har ni nå tips...
Idag skrämde jag tjockisen rejält!!!! Jag avfyra en King Air Bomb bakom henne!!!:)
Tråden låst på grund av inaktivitet