Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?

Harmy:

Och tänk så lite det bara går på hur hennes liv lär se ut nu, det kan verkligen vara otroligt knäckande.

skämtar du? om du nu inte förväxlat mig med "mästaren"

mästaren:

ska gå vidare i livet för jag har ju iaf inge val 🙂

braBRA!

förövrigt är detta/ denna trådmest retard på länge som jag sett.[cute]

hejkattunge:

ja

hur kan du känna så starka känslor för någon du inte ens träffat[love], cute du är!!!

SvaraCitera

och jag menar inte att du är retard, eller ditt problem. alla svar, alla människor...

SvaraCitera

yesyesknark:

hur kan du känna så starka känslor för någon du inte ens träffat, cute du är!!!

Klart jag är söt

SvaraCitera

hejkattunge:

Klart jag är söt

har du gjort testet som visar hur mycket tjej man är? måste få veta hur mycket FLICKA du är också

SvaraCitera

mästaren:

jag känner mig fortfarande sjukt förälskad i denna tjejen så de gör ont i hjärtat

Skulle kunna bero på att det gått en vecka, ge det tid.

SvaraCitera

yesyesknark:

har du gjort testet som visar hur mycket tjej man är? måste få veta hur mycket FLICKA du är också

Länka!

SvaraCitera

hejkattunge:

Länka!

det är bara att leta. kolla på "senaste"

SvaraCitera

yesyesknark:

det är bara att leta. kolla på "senaste"

Orkar inte.

SvaraCitera

Du måste låta det ta sin tid, såsmåningom kommer du över henne.

SvaraCitera

mästaren:

du har förmodligen helt rätt [cry] tror faktiskt på de du säger :/ jag kanske inte ska ge henne den glädjen att hon känner att alla älskar henne?

Det handlar inte om att du ska "ge igen" på nåt sätt, utan det hela handlar om DIG och hur du ska släppa henne helt. Alla handlingar som du tar med henne i åtankarna kommer inte leda nånstans bra. Ta en lååång promenad och se till att du inser att du har ett nytt liv nu som inte involverar henne...överhuvudtaget. Alls.

mästaren:

Japp jag börjar inse att jag måste leta upp en ny tjej [y] de e ju det enda rätta tror jag...

Det är normalt att vara osäker nu såhär i efterhand, men försök få bort det här "kanske det här...", " jag tror....". När du känner på dig att något kommer va bra för DIG, så kör på 100%.
En ny tjej? Om du känner att det är det du behöver, så go get'em.

SvaraCitera

mästaren:

det har gått ca 1 vecka nu

Det har gått snart 2år sedan jag och mitt ex gjorde slut.
jag känner mig ibland helt galet förälskad i henne, och att hon är "the one", men man lär sig leva med det.
Att du på något sätt skulle tro att det skulle ta en vecka att komma över henne efter ett 5 år långt förhållande så är du ju bara helt jävla dum i huvudet.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera