Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?!

Ämnesstartare

Jag är en kille på snar 18 år som tror att jag är bisexuell. det finns inte många killar jag skulle vilja ligga med men dom finns dock. när jag och min dästa vän som är ett år yngre än mig var mindre brukade vi kolla på porr och runka vilket jag inte tror är så ovanligt. Jag ville dock göra mer men det blev aldrig, men vi var inte så blyga utan vi satt ju öppet och runkade framför varandra till porr enda upp i 16 respektive 17 års ålder. Alltid när vi dricker bli han mer villig och vi kan tex sova i samma säng och ligga och skeda utan att det är något konstigt. Jag vill ju dock få honom i säng och kanske suga och sånt, helt enkelt ha sex med honom. I och med att jag bor i en liten kommun kan man inte komma ut som homo och om jag skulle föröka vara på och pussas eller nått och han inte skulle vilja skulle ju våran vänskap typ vara förstörd och jag skulle bli mobbad. men dock vill jag ju s gärna ligga med honom, hur ska jag gå till väga för att f honom i sängen utan att hel förstöra mitt rykte om han inte vill?!

Citera
Ämnesstartare

Sup er själva väldigt fulla och kör på. Då kan du alltid skylla på fyllan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Sup er själva väldigt fulla och kör på. Då kan du alltid skylla på fyllan.

Ja alltså om man skulle göra det och det skulle hända något så skulle han ju säkert inte säga något för då skulle det ju komma ut att han gjort det också. Men jag vet itne riktigt hur jag ska gå till väga bara ?!?! något tips ?!

SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

hur ska jag gå till väga för att f honom i sängen utan att hel förstöra mitt rykte om han inte vill?!

Va? Menar du att du att du kan tänka dig att knulla honom emot hans vilja? [shake]

SvaraCitera
Ämnesstartare

om han sprider ut rykte om dig som bög, så spridd ut rykte om han som bög också!

SvaraCitera
Ämnesstartare

alla hatar ju bögar, så det borde få tyst på honom[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Va? Menar du att du att du kan tänka dig att knulla honom emot hans vilja? [shake]

Nej absolut inte men jag menar om jag försöker typ kyssa honom eller börjar ta på honom också vill han itne så kommer det ju att komma ut att jag försökte också kommer ju alla veta osv osv. Förstår du vad jag menar?

SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

Ja alltså om man skulle göra det och det skulle hända något så skulle han ju säkert inte säga något för då skulle det ju komma ut att han gjort det också. Men jag vet itne riktigt hur jag ska gå till väga bara ?!?! något tips ?!

Det finns två sätt att gå till väga via så jag ser det.

Antingen så pratar du med honom om det, prata inte om sexualitet eller något sådant, utan försök få honom att leka med tanken om att vara med en kille. Diskutera öppet bara om själva grejen. Jag är av åsikten att det inte finns någon som inte någon gång funderat på det. - Funkade för mig med min gamla bästa kompis. Iofs var vi nyktra.

Eller också så satsar du bara, utan att prata om det. Om du nu kommit så intimt som att skeda med din vän, borde det inte heller vara så stora problem att komma närmare. Råka lägga handen om kuken och klämma åt lite lätt, bara för att se reaktionen. Det mesta kan trots allt skyllas på misstag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det finns två sätt att gå till väga via så jag ser det.

Antingen så pratar du med honom om det, prata inte om sexualitet eller något sådant, utan försök få honom att leka me

Tack det var ett bra svar!! 🙂

kebu12; eller hur du är ju ganska smart 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

Nej absolut inte men jag menar om jag försöker typ kyssa honom eller börjar ta på honom också vill han itne så kommer det ju att komma ut att jag försökte också kommer ju alla veta osv osv. Förstår du vad jag menar?

Ah! Men vadå, du kan alltså inte lita på honom? Vad är det för en jävla kompis? [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

Tack det var ett bra svar!! 🙂

Har trots allt varit i din sits, bara några år yngre, så ja. [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah! Men vadå, du kan alltså inte lita på honom? Vad är det för en jävla kompis? [crazy]

alltså jag vet inte han har en ganksa hård attityd att det är äckligt med bögar osv osv men med tanke på att han skedat med mig och att vi onanerat tillsammans upp till 16 års ålder så kan han ju inte vara 100 straight eller kan ahn det?!?!

SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

alltså jag vet inte han har en ganksa hård attityd att det är äckligt med bögar osv osv

Hade vart kul & se hur han reagerar om du berättar! [wink]

egonspringare:

men med tanke på att han skedat med mig och att vi onanerat tillsammans upp till 16 års ålder så kan han ju inte vara 100 straight eller kan ahn det?!?!

Ja, det kan han.. Men alltså, vad har du att förlora egentligen? Varför ska du skämmas över att du är bi? Finns fler än dig..

Det skulle kunna vara så att din vän är väldigt osäker, så att han inte vet riktigt hur han skall vara som person när han är i närheten av dig. Vem vet? Han kanske är kär i dig! [cool]

Kör hårt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

gogogo, det kan ju va... nice.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon mer som har några förslag?!?! vi ska dricka idag och imorgon så kanske lägger in en stöt i helgen!! 🙂

SvaraCitera