Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra..?

Ämnesstartare

Hejsan jag träffade en tjej för cirka 1 månad sedan. Vi träffades på league of legends genom min kompis. Sedan började vi skriva osv. Första gången vi träffades IRL så tog det inte mer en 20 minuter innan hon gav mig en puss. Sedan har vi träffats och kollat på film och haft det allmänt bra. Båda vi är oskulder och jag bryr mig inte om sex satt säga det är ingen BIG DEAL. Men igår skrev hon att hon gillade mig men var inte kär i mig osv. Så här lyder det :

För 1 år sedan och 3 månader blev jag kär i en kille. Det va väl egentligen inget seriöst men jag blev fast för honom i alla fall. Tyvärr så visade det sig att han va ett svin och på sätt och vis playade mig. Vi har gått lite fram och tillbaka och sanningen är den att jag har fortfarande inte kommit över honom än.. Och jag har sjukt svårt för att bli kär, och en anledning är att när jag väl blivit kär har jag så sjukt svårt att släppa taget när jag måste. Det är därför jag behöver tid, för att få reda ut hur jag känner och för att få en möjligt att bli kär på nytt. Hoppas du förstår, för det här är verkligen inte lätt för mig och jag får deala med vetandet att jag inte borde fallit för honom från början varje dag och jag hatar mig själv för det.. Men jag försöker i alla fall gå vidare, jag behöver bara tid att få reda ut lite känslor osv. Men jag tror jag gillar dig, men jag är inte säker på om jag kommer bli kär i dig.
Hoppas du förstår för du är en grymt fin och snäll kille och det sista jag vill är att någonsin såra dig.

Jag gillar henne verkligen jag är mig själv mot henne,ljuger aldrig. värmer henne när hon fryser när vi sover med varandra osv.
jag är inte kär i henne men är mest förvirrad. Jag gillar henne. Aja ni fattar ge mig svar vad jag ska göra är ni jätte snälla 🙂

Citera
seasaw

ja om du tror på "er" så säg det till henne isåfall, velar hon för länge och det känns jobbigt så fråga rakt ut "vill du ha honom eller mig" fast det kanske är lite drama..........

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, hur menar du? hon vet att jag gillar henne osv, men hur ska göra? asså vi sover ofta med varandra ska jag forsätta så eller ?

SvaraCitera
seasaw

om det känns bra för dig? hur känner DU? ta reda på det

SvaraCitera

Svårt läge du har hamnat i, Ungefär som det var för mig och ett ex som jag hade. Jag gjorde slut och hon gick omkring och hoppades på att vi skulle bli ihop igen då jag sagt att jag inte var helt säker. Tillslut så gick hon vidare för hon förstod att jag aldrig skulle vilja bli ihop igen.

Jag har även dejtat en tjej precis som hon du beskriver, Vi gillade varandra men hon tjata om sitt ex, bla bla jag har fortfarande känslor för honom sa hon, sedan så betedde hon sig som ett cp för att inte behöva vara med mig nå mer. Sjukt irriterande att hon ens orkade flirta och ha sig med mig.

Samma med tjejen före henne, Fast hennes ex var grymt elak mot mot henne men hon vart arg när jag sa någonting negativt om honom.. Det var hon som tog kontakt med men så vad fan? ^^

Sedan så var det någon annan tjej som skyllde på någonting liknande men hon dejtade en annan kille samtidigt, Dom blev ihop och hon kände sig som en hemmafru utan vänner och gjorde slut.

Fasen vad mycket knasiga förhållanden man har varit med i om man tänker efter..

Jag har verkligen inge bra erfarenheter utav tjejer som skyller på att dom har känslor för sitt ex ^^

Men gillar du tjejen du myser med så kanske du ska se vart det kan leda?
Ni umgås ju redan så att säga, Så vem vet?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum PLUS/Motgångar och Problem

SvaraCitera