Noooo keeeeeep iiiiiiit!
Eller:
Harpya:
Noooo keeeeeep iiiiiiit!
antrax:
Många passar i kort på sidorna och längre uppe på hjässan. Styla med något vax. Testat att ha snedbena eller tupera det spretigt?
Mm, det första blir typ mitt säkra kort så att säga, det är så jag brukar försöka klippa mig. Jag brukar inte styla till det med något dock, har du nåt tips på bra produkter?
*är clueless*
isola:
Raka av allt. Du ser så beskedlig ut så det skulle se bra ut.
Tack, antar jag. Vill dock inte se ut som nån vilsekommen buddhistmunk
knuttetiin:
... jobbigt att fixa? How come? det är ju den lättaste frissan av alla frissor
Nån måste sitta och göra dreads på en och sånt i dunno
Harpya:
Noooo keeeeeep iiiiiiit!
Eller:
[BILD]
Har inte så tjockt hår
Dreads eller snagg. Synthlugg kanske i antingen svart eller blekt till vitt.
Jonesh:
, har du nåt tips på bra produkter?
Hmmm, jag är ju en tjej med långt hår så är inte så van vid produkter för kort hår. Det är olika beroende på hårtyp också.
En frisör kanske kan ge tips.
Annars finns det ju alltid vax, mousse, spray osv. Testa dig fram.
Jonesh:
Nån måste sitta och göra dreads på en och sånt i dunno
men aah! nej det måstes inte, du kammar upp ditt hår i hårteser med en liten stålkamm eller liknande. Fortsätt med detta under en längre period och boom u got dreads boy.
Jonesh:
Tack, antar jag. Vill dock inte se ut som nån vilsekommen buddhistmunk
Haha, men det tror jag inte att du gör
CZeleaC:
Dreads eller snagg. Synthlugg kanske i antingen svart eller blekt till vitt.
En av mina vänner hade det, det var ganska coolt faktiskt. Tål att tänkas på.
antrax:
En frisör kanske kan ge tips.
Well yeah, I guess, ville bara veta nåt i förväg innan jag klipper mig.
knuttetiin:
men aah! nej det måstes inte, du kammar upp ditt hår i hårteser med en liten stålkamm eller liknande. Fortsätt med detta under en längre period och boom u got dreads boy.
Effort! Men nej, har kompisar som kan göra dreads. De har lite erfarenhet av det så om jag skulle skaffa dreads så skulle jag låta dem göra dreadsen
isola:
Haha, men det tror jag inte att du gör
Haha, aight, hur tror du jag skulle se ut då? Jag ser för snäll ut för att vara biff liksom
Jonesh:
Haha, aight, hur tror du jag skulle se ut då? Jag ser för snäll ut för att vara biff liksom
Tror att du skulle se bra ut. Liksom det är ju bara hår, så blir du inte nöjd så bara låter du det växa ut igen
Jonesh:
Effort! Men nej, har kompisar som kan göra dreads. De har lite erfarenhet av det så om jag skulle skaffa dreads så skulle jag låta dem göra dreadsen
haha, men gör det då. det blir awesome