Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra nu?


Anna99
Ämnesstartare

Igår pratade jag med mitt ex för att jag ville träffa honom och ge honom ett brev jag hade skrivit till honom. Men jag sa bara till han att jag bara skulle ge en sak men sa aldrig vad, men då börja han ställa frågor om vad det kunde vara och så sa han " men neej, tänk om du har skrivit en jätte känslosamt brev och så att du hoppas att vi ska bli tillsammans igen och att du vill ha tbx mig, då kommer jag bli jätte ledsen för att du vet att jag inte vill det nu" Då började jag gråta och han fattade direkt att det var det jag skulle ge han så han sa förlåt, men jag började panik gråta och han kände sig jätte taskig att han hade fått mig från att vara jätte glad till så ledsen, och så blev han jätte sur och typ börja skrika på mig och jag ville inte lägga på men han klicka mig tillslut och då så ringde jag upp då vart han jätte sur och ba asså du gör dig själv ledsen du försöker så mycket när jag redan har sagt att jag inte vill, jag har märkt det sa han. Sen så sa han du accepterat inget jag säger typ börja bette dig du förstör så mycket för dig själv. Han ba jag vill absolut inte bli tsm nu igen för att vi har börjat bråka igen och det fan värre en förut.. och massa sånt och jag känner mig jätte ledsen. Sen så skrev han till våran kompis " vrf ringer hon mig, hon förstör så jävla mycket för sig själv, om hon försätter kommer detta ta slut helt NU, hon accepterar ingeting jag säger och sen att han var jätte sur och att det kommer ta slut."
Nu känner jag mig jätte rädd över att vi aldrig mer ska prata igen, jag sa det till honom igår att det var därför jag inte ville lägga på och han ba nej men jag kommer bara bli ännu surare om vi inte lägger på acceptera att jag inte vill ta det nu, han ba om vi inte lägger på nu så kommer det bli så att vi inte hörs mer typ. Jag har inte hört av mig till honom nåt mer, det känns som att han hatar mig just nu… Skulle gärna vilja säga förlåt till han för att jag har fattat att han har rätt med att jag inte accepterar det han säger… Men asså jag tror inte att jag borde göra det idag, vi var på samma ställe idag men ifrån varandra jag tror att han såg mig och kommer förmodligen förvänta sig att jag ska höra av mig idag, men då ska jag egentligen inte göra det, men jag känner mig dåligt efter det som hände igår… 🙁


   
Citera

Hur gammal är du? 


   
SvaraCitera

Ge det ett tag. Om du är för på kommer det bara att förstöra ännu mer mellan er. 


   
SvaraCitera