kebu12:
ta det i den takten som känns bra för honom.
wooo-hooooo! det mest seriösa och smarta svaret jag sett från Kebu 😉 nånsin
Magnifying glass:
wooo-hooooo! det mest seriösa och smarta svaret jag sett från Kebu 😉 nånsin
haha va, skrev ju så oseriöst jag kunde nu
kebu12:
men då är ju saken den att du måste vara säker på att du klarar av att han är som han är och övertyga honom om att han får vara den han är och ni får ta det i den takten som känns bra för honom. skulle tro att han är osäker på om du skulle klara av att vara med honom.
joo så är det nog, jag kan ju inte vara 100 % säker.. men faan vad svårt det är, han kunde ge mej en chans tycker man iaf..
Panini:
joo så är det nog, jag kan ju inte vara 100 % säker.. men faan vad svårt det är, han kunde ge mej en chans tycker man iaf..
du får övertyga honom om att ge dej en chans
kebu12:
du får övertyga honom om att ge dej en chans
joo.. men jag vet inte heller om det är värt det.. om jag faktiskt skulle orka med honom vill säga..
Panini:
joo.. men jag vet inte heller om det är värt det.. om jag faktiskt skulle orka med honom vill säga..
vet ej, men antar att du måste vara säker på det.
kebu12:
vet ej, men antar att du måste vara säker på det.
joo, men det är svårt att säga, har ändå inte träffat honom SÅ mycket, vi har umgåtts en hel del men endå under en ganska kort tid så jag skulle måste få lära känna honom mer innan jag kan svara på det:/ men han verkar itne vela det..eler nog vill han verkar det som men det är jävligt svårt för honom..
Panini:
men han verkar itne vela det..eler nog vill han verkar det som men det är jävligt svårt för honom..
ja, gäller kanske bara att komma inför skalet på honom så blir det bättre
kebu12:
ja, gäller kanske bara att komma inför skalet på honom så blir det bättre
det är just det jag skulle vela men han verkar inte vela släppa in mej:/ ska föröska ringa honom i helgen då han förhoppningsvis är full heh..
Panini:
det är just det jag skulle vela men han verkar inte vela släppa in mej:/ ska föröska ringa honom i helgen då han förhoppningsvis är full heh..
okej, lycka till och ge inte upp
kebu12:
okej, lycka till och ge inte upp
tack!:) ska försöka..