Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Hej! träffade en kille när jag var utbytesstudent i spanien i Mars han går i min skola så vi träffas då och då i korridorena och vi har pratat ganska mycket via messenger.
Sista natten i spanien var vi iaf båda två rättså fulla och det slutade med vi sov tillsammans och myste med hångel och sådär (gick inte in på VIP områdena ;)). Detta var inget som jag tyckte betydde något speciellt just då utan bara kul för stunden vilket jag tror han tyckte likadant om. 
Han skrev iaf till mig när vi kom hem och så och frågade ifall jag saknade england osv och jag svarade lite flörtigt sisådär att den sista kvällen var den bästa osv. Sen hördes vi inte av på en stund men jag kände att ändå att jag började bli en aning intresserad av honom. Jag träffade och pratade med honom i skolan lite gran och sen bestämde jag mig att jag skulle skicka nåt till honom vilket jag gjorde. Vi pratade mest om england igen och det var väll lite awkward emellanåt men helt ok.
Sen har vi pratat nästan varje helg och jag har varit full 2 av gångerna och då har jag startat konversationerna. Våra konversationer flyter bara på bra ifall det handlar om sex tyvärr. Har även skickat en bild på mig i bh och fick en bild av honom utan tröja på snap. Han har heller aldrig gett mig någon komplimang utöver att jag har fina och sköna bröst typ. 
Han har också frågat frågor som bh storlek, vad jag tycker om att göra, hur en kille ska vara, vad jag föredrar för underkläder, vad jag tycker om när killar gör och vad man inte får göra på mig hahah har inte svarat honom på allt men ja jag vet inte riktigt. Ledsen om detta blev rörigt.

Kan också säga att jag brukar få kram av honom när vi ses och han brukar hålla kvar mig lite längre en vanligt men våra konversationer är rättså sega och awkward när vi träffas vilket beror en aning på mig hehe.

Grejen är att jag inte vet om han bara är intresserad utav sex eller om han vill ha något mer? Han är en väldigt pratsam och social person medans jag är tvärtom vilket han vet såklart. Men känner ändå att han inte riktigt vågar säga som han tycker.. Hur skulle ni killar tolka denna situation? Ska jag säga till honom att jag faktiskt tycker om honom eller kan det bli fel?


   
Citera
Ämnesstartare

Säg åt han att du faktiskt tycker och se vad du får för svar Glad


   
SvaraCitera