Notifications
Clear all

Vad ska jag göra

Topic starter

Jag behöver få ut detta
Mår sjukt dåligt just nu. Jag vet att jag och min kille inte har vart tillsammans länge men vi har gjort as mycket för varandra och nu känns det bara som om jag behöver gå vidare... Han har knappt tid för mig längre sen han blev sjuk och han ringer inte som förut och skriver inte lika mycket som förut. Han kan snapchatta andra brudar och gilla insta men att skriva ett sms till mig nope direkt lägger han ''du måste fatta jae sjuk''
Har försökt snacka om vad jag känner och han blir bara arg och vi bråkar hela tiden
Vad ska jag göra?

ryu
 ryu

Verkar som att han tröttnat på eran relation. Han vill nog träffa en annan helst (ny person) i sitt liv som han aldrig träffat förut. Att gå vidare är nog en bra idé isåfall så det rekommenderar jag innan man går för långt i onödan genom att vara falsk för någon annans skull som egentligen inte bryr sig om en, fortsätta ljuga för sig själv.

ReplyQuote

Gör slut.

ReplyQuote

Hur gammal är han?
Är han duktig på att diska efter sig?
Hur är han som person?
Jag hör gärna mer om det här tack om du svarar

ReplyQuote

snälla var inte arg på mig det är inte mitt fel

ReplyQuote

Saraaduvet99:
Jag behöver få ut detta
Mår sjukt dåligt just nu. Jag vet att jag och min kille inte har vart tillsammans länge men vi har gjort as mycket för varandra och nu känns det bara som om jag behöver gå vidare... Han har knappt tid för mig längre sen han blev sjuk och han ringer inte som förut och skriver inte lika mycket som förut. Han kan snapchatta andra brudar och gilla insta men att skriva ett sms till mig nope direkt lägger han ''du måste fatta jae sjuk''
Har försökt snacka om vad jag känner och han blir bara arg och vi bråkar hela tiden
Vad ska jag göra?

ge han lite tid du ska se att d blir bättre

ReplyQuote
Topic starter

Lee:
Hur gammal är han?

Är han duktig på att diska efter sig?
Hur är han som person?
Jag hör gärna mer om det här tack om du svarar

Han är 18 år och vi bor inte tillsammans han är fett skum och tar inget seriöst i lur atm
Han e lojal och snäll men ibland känns det som om han inte tar vårat förhållande seriöst

ReplyQuote

Saraaduvet99:
Lee:
Hur gammal är han?Han är 18 år och vi bor inte tillsammans han är fett skum och tar inget seriöst i lur atm
Han e lojal och snäll men ibland känns det som om han inte tar vårat förhållande seriöst

Jag tror faktiskt att det är oundvikligt att både du och han så småning om efter en härlig stund återgår till att göra annat, så som du kanske gillar att teckna, odla, läsa, umgås med dina vänner eller se anime, låt inte dig själv ge upp dom sakerna för att springa efter honom, jag tycker att du Sara ska återgå till ditt tills tiden är inne igen att ni ska umgås och pussas och kramas.
Han lär ju uppskatta det ni gjort hitills fortfarande, jag har en ännu mer extrem sits, jag är kär i olika kvinnor som jag haft det jätte mysigt med, problemet är att jag och dem lever ett sånna olika liv att det inte ens är troligt att vi någonsin kommer att ses igen,, så alt jag har kvar alls är mitt minne av stunderna vi haft..
Det är lite tråkigt men det var skönt att se människor som spred sina vingar och åkte vidare utan att säga illa saker om mig, bara vänliga saker.

ReplyQuote
Topic starter

Lee:

Jag tror faktiskt att det är oundvikligt att både du och han så småning om efter en härlig stund återgår till att göra annat, så som du kanske gillar att teckna, odla, läsa, umgås med dina vänner eller se anime, låt inte dig själv ge upp dom sakerna för att springa efter honom, jag tycker att du Sara ska återgå till ditt tills tiden är inne igen att ni ska umgås och pussas och kramas.
Han lär ju uppskatta det ni gjort hitills fortfarande, jag har en ännu mer extrem sits, jag är kär i olika kvinnor som jag haft det jätte mysigt med, problemet är att jag och dem lever ett sånna olika liv att det inte ens är troligt att vi någonsin kommer att ses igen,, så alt jag har kvar alls är mitt minne av stunderna vi haft..
Det är lite tråkigt men det var skönt att se människor som spred sina vingar och åkte vidare utan att säga illa saker om mig, bara vänliga saker.

Tack för att du tog tiden och skriva, men min kille kallar mig självisk och att tkr jag tidigare vart en slampa  och jag tycker det respektlöst 

ReplyQuote

Saraaduvet99:

Tack för att du tog tiden och skriva, men min kille kallar mig självisk och att tkr jag tidigare vart en slampa  och jag tycker det respektlöst 

Varsågod. Varför kallar han dig för en slampa?

ReplyQuote
Topic starter

Lee:

Varsågod. Varför kallar han dig för en slampa?

För jag har hållt på med många killar och han litar inte på mig t 100

ReplyQuote

Saraaduvet99:

För jag har hållt på med många killar och han litar inte på mig t 100

Så har ni fått ett "öga för öga" Nu?
Han har stött bort dig och du har svikit hans tillit.
Hade jag vart du hade jag känt att även om det var 1-1 så skulle jag vilja avsluta det med att det var 0-0 typ, att jag skulle viljat välsigna honom iallafall så ingen har det sämre nu än innan.

ReplyQuote