Det senaste året alltså 2019, har inte varit ett bra år för mig, har mått mycket psykisk dåligt men har inte sökt hjälp. Utan har tagit hjälp av saker som har fått mig glad, så som att kolla på film och serier men nu har de helt släppt, är inte ens glad när jag är med mina vänner. På den senaste tiden träffade jag en kille han fick mig inse att jag är värd något, han fick mig upp på mina ben. Men nu har allt kollapsat så nu är jag själv igen med dina egna tankar. Har vänner som jag älskar men han va väldigt speciell för mig och det känns som en undergång för mig, han va väldigt ärlig mot mig och ponerade att han inte var redo för ett förhållande. Har ingen aning hur jag ska ta mig vidare. Kan knappt ens lyssna på musik utan att gråta och vaknar upp på morgonen av att jag gråter vet inte vad jag ska göra, orkar inte mer. Jag är ännu mer sårad eftersom det absolut inte är första gången i mitt liv detta händer. Jag trodde fel, kommer aldrig någonsin träffa en annan kille orkar inte mer är helt slut. Vad ska jag göra, visa respekt och skriv inte att det är han eller mitt fel. För tillfället vill han inte ha kontakt, men han säger hela tiden kanske i framtiden och det gör mig förvirrad. // Adriana L
gjorde precis slut och håller på kollapsa också
Låter som att du får söka hjälp.
widediaper:
gjorde precis slut och håller på kollapsa också
Beklagar vet hur de känns verkligen, hoppas du mår bättre snart. Det är verkligen inte lätt, försök kämpa och ta tid för dig själv att sakna så du kan försöka gå vidare. Försök se hopp i livet fastän det kan vara komplicerat.