Ehh hej jag har skaffat tjej, ah eller det var typ en olycka och jag funderar på att göra slut på det men det är inte så lätt hon gillar mig och jag vet inte om jag känner samma tillbaka, grejen är dock att de flesta av mina vänner är hennes vänner och ajg är rädd att det kommer bli arga på mig om jag gör henne ledsen.
Men herregud, om du inte älskar henne så ska du inte dra ut på det mer, det kommer vara värre i längden då och du får ta att någon/några blir sura för så är det tyvärr oftast.
Ta det bara och gör slut, inte större än så.
Haha! Jag har haft liknande problem på senaste, om ni såg min förra tråd
Berätta för henne vad du tycker, så vill nog hon göra slut med dig. eller så kan du göra det om det är det du vill.
om de blir arga på dig för det? DÅ ÄR DE INTE BRA VÄNNER.
du ska säga som det är, det går inte bygga ett förhållande på att inte säga saker, säg liksom att du inte vet hur du känner, att du nog inte känner samma som hon gör för dig, men du kan börja samtalet med att fråga henne hur hon känner för dig
Finns bara en sak du kan göra, säg hur du känner. Det är mycket sämre att gå runt och låtsas, och det gör säkert mer ont för henne att i slutändan få reda på att du inte gillade henne tillbaka men fått henne att tro det.
Gör slut, det är bara taskigt mot henne att fortsätta vara tillsammans om du inte känner samma sak. Dina vänner har inget att göra med vem du vill eller inte vill vara tillsammans med.