När min bröst är ömma och jätte ont i magen typ hela tiden? 🙁
Ä
Mens? Gravid? Puberteten? Preventivmedel?
stå ut
Angelize:
Mens? Gravid? Puberteten? Preventivmedel?
Mens tror jag inte det är för att jag har inte haft det sedan september men jag tror jag har blivit gravid för att jag har ont i magen varje dag så jag har funderat på att testa mig slutet på månaden är jag inte det vet jag inte vad det är!? :/
edberg96:
Mens tror jag inte det är för att jag har inte haft det sedan september men jag tror jag har blivit gravid för att jag har ont i magen varje dag så jag har funderat på att testa mig slutet på månaden är jag inte det vet jag inte vad det är!? :/
Har du inte kollat upp????
edberg96:
Det är väl ändå rätt uppenbart att du är gravid då. Kontakta ungdomsmottagningen så fort som möjligt så du hinner göra abort innan du gått över tiden. Väntar du med flit eller? Vänta inte i en hel månad för bövelen då är det för sent. Ring imorgon!
kukoxo:
Har du inte kollat upp????
Nä har haft så i snart en vecka och det är förtidigt att kolla det nu 🙂
Du har inte haft mens sedan September då är det inte för tidigt att testa sig snarare jäkligt sent.
Angelize:
Du har inte haft mens sedan September då är det inte för tidigt att testa sig snarare jäkligt sent.
Jag har testat mig för ungefär 2 månader sedan hoss barnmorskan 4-5 gånger och det visade negativt alla gånger
Har du ätstörningar?