Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag ta mig till

testa gå fram o prata med henne det är ju alltid så man börjar liksom 😛 sedan om hon är intresserad kan du ju fortsätta konversationen på instagram antingen får du ett nej eller ja men alltid värt o testa först

SvaraCitera
Ämnesstartare

agnes_:
testa gå fram o prata med henne det är ju alltid så man börjar liksom 😛 sedan om hon är intresserad kan du ju fortsätta konversationen på instagram antingen får du ett nej eller ja men alltid värt o testa först

Jo, det där är ju en jävligt solid plan, och hade helst velat det, men jag vet inte riktigt när jag får ett sånt tillfälle igen. En dag kvar på skolan och kommer förmodligen inte se henne då, sen tror jag inte jag ser henne igen tills skolan börjar igen, jag tror ej vi kommer ses på nån fest eller något i den stilen så det är det som är lite klurigt :/

SvaraCitera

Jahopp3232:

Jo, det där är ju en jävligt solid plan, och hade helst velat det, men jag vet inte riktigt när jag får ett sånt tillfälle igen. En dag kvar på skolan och kommer förmodligen inte se henne då, sen tror jag inte jag ser henne igen tills skolan börjar igen, jag tror ej vi kommer ses på nån fest eller något i den stilen så det är det som är lite klurigt :/

jaha va tråkigt att du inte kommer se henne igen. Ifall det skulle hända att du ser henne vid något tillfälle försök då att gå fram och presentera dig 🙂 like i said bättre att få svar än att gå runt o fundera om vad hon tycker om dig.

SvaraCitera

Ni följer ju varandra på Instagram. Reagera på en story hon lägger ut och vips har du starten på en konversation. Har du fått känslan av ett intresse från hennes sida kommer hon nog inte avvisa sig i första hand. Bara behåll ditt cool och tolka inte signaler för specifikt i början. 

SvaraCitera

Kalla henne pussgurka så hänger du snart snoppen i hennes mun. Omvänd psykologi!

SvaraCitera

pussgurka lol

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dindoonuffin:
Kalla henne pussgurka så hänger du snart snoppen i hennes mun. Omvänd psykologi!

Snyggt, detta låter riktigt grymt, tack! 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cyendres:
Ni följer ju varandra på Instagram. Reagera på en story hon lägger ut och vips har du starten på en konversation. Har du fått känslan av ett intresse från hennes sida kommer hon nog inte avvisa sig i första hand. Bara behåll ditt cool och tolka inte signaler för specifikt i början. 

Ja, det är det jag tänkt också, men så märkte jag att hon har ju stängt av den där funktionen att man kan svara på stories… Hon har inte heller addat min snap som jag har i min instagram profil, kan det vara ett dåligt tecken? Och tack för ditt svar 😀

SvaraCitera

hi everyone, I'm here to share a little testimony. My name is Hanna mats, I am 40 years old, I got married at 31, have only one child and lived happily ever after. After a year of marriage, my husband has become so strange and I do not really understand what is happening, he has packed away from home to another woman, I love him so much that I never dream of losing him, I do my best to make sure that one comes back to me, but without help, crying and crying and asking for help, I talked about it with his family but got no answer. So my best friend Anna Johansson promised to help me. She told me about a man named Dr. Alaba, told me that he is a very big man and a real man who you can trust and who has nothing to do with love issues that he can not solve and she told me how he has helped countless people to rebuild their relationship. I was really convinced, I quickly contacted his email address, dralaba3000@gmail.com or his WhatsApp / viber with that number +1 (425) 477-2744. I explain all my problems to him, he told me that I do not have to worry that all my problems will be solved immediately. He told me what I should do to get my husband back, and I said that, he said that after 3 days my husband would come back and start begging, and it really happened as he said, I was very surprised, it is so incredible. The glory of our relationship with God is now very close and we both live happily ever after. If you encounter a similar problem, contact him immediately and solve the problem once and for all. I am also a living witness

SvaraCitera

Jahopp3232:

Ja, det är det jag tänkt också, men så märkte jag att hon har ju stängt av den där funktionen att man kan svara på stories… Hon har inte heller addat min snap som jag har i min instagram profil, kan det vara ett dåligt tecken? Och tack för ditt svar 😀

Knepigt där, med att du inte kan reagera på story. Har du addat henne på snapchat och hon inte addat tillbaka, menar du?  

SvaraCitera

Jahopp3232:

Kom på nåt bra å skicka dm 

SvaraCitera

hon kanske är rädd så därför måste du ta första steget.

SvaraCitera

Jahopp3232:

Det kanske aldrig finns något ´´bra´´ eller ´´perfekt´´ tillfälle. Det viktiga är nog att du bara ska gå fram till henne och fråga ut henne, sen får det gå som det går, säger hon ja så är det ju bara kul!!

SvaraCitera