Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra ??

Ämnesstartare

isola:

Han är för gammal för dig. Hitta någon i din egen ålder och gör ingenting som du sedan kan komma att ångra. Sex är bra och fint, när man verkligen vill ha det och känner sig trygg. Men inte annars.

Ja antagligen, men jag inte vf men är det konstig att man verkligen vill ha en kille typ""nu"" som om jag är nära någon av dem 4 personerna jag gillar vill jag typ bara gå fram och strula ,krama ,grov hångla vad som helst lixom och jag mår inte bra psykiskt av det så det känns som om jag kan göra vad som helst för att få någon och detta är nog inte bra??[confused]

SvaraCitera

Just trust me:

" som om jag är nära någon av dem 4 personerna jag gillar vill jag typ bara gå fram och strula ,krama ,grov hångla vad som helst lixom och jag mår inte bra psykiskt av det så det känns som om jag kan göra vad som helst för att få någon och detta är nog inte bra??[confused]

Hela du är full av hormoner och det är jättenormala känslor. Tänk med huvudet också bara så går det bra!

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hela du är full av hormoner och det är jättenormala känslor. Tänk med huvudet också bara så går det bra!

Men finns det inget att göra åt det för jag vistas med dem 4 hela tiden .. 2 i min klass och 2 som jag alltid träffar på fritiden[cute] jag kan ju aldrig koncentrera och få något gjort någonsin .. det är lite jobbigt typ kan inget annat än att sitta och kolla på dem 24/7[blush]

SvaraCitera

Just trust me:

Men finns det inget att göra åt det för jag vistas med dem 4 hela tiden .. 2 i min klass och 2 som jag alltid träffar på fritiden[cute] jag kan ju aldrig koncentrera och få något gjort någonsin .. det är lite jobbigt typ kan inget annat än att sitta och kolla på dem 24/7[blush]

Aw, nej tyvärr. Du får väl föreställa dig att de petar sig i näsan när ingen ser lr ngt.

SvaraCitera

Han vill bara knulla, säg nej och be honom hålla sig borta om du inte vill.
Skulle det vara synd om honom så är jag jultomten.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Du är inte alls elak för att du inte vill träffa honom.

Men han säger hela tiden över hur ledsen han blir när det inte finns någon som kan'bota' hans kåthet..

enhimmelskdrog:

men då verkar han ju bara störd.
dissa honom

Men jag vågar typ inte han bor väldigt nära mig och tänk om skulle bli arg över att jag dissar honom och hämnas eller något[cry]

Rödingajävel:

Säg bara att du inte vill ha sex med honom och att han får ta och acceptera det. Du ska inte behöva förklara dig.

Men hän är lite underlig tänk vad fel det kan gå om jag säger det [surprised]

Complicated:

Han vill bara knulla, säg nej och be honom hålla sig borta om du inte vill.

Ja antagligen men jag skulle aldrig vilja möta honom nu typ men eftersom han bor 1km från mig kommer det nog bli svårt att undvika honom[sad]

isola:

Aw, nej tyvärr.

SvaraCitera

Just trust me:

Men jag vågar typ inte han bor väldigt nära mig och tänk om skulle bli arg över att jag dissar honom och hämnas eller något[cry]

inte så troligt [crazy]

SvaraCitera

Säg bara att du inte är redo. Du är ändå inte lovlig än. Säger du att du inte är redo så får han ju bara acceptera det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimpiz92:

Du är ändå inte lovlig än.

Aa får vell göra det hoppas bara att han skulle fatta[chocked]men vad menar du med lovlig?[cute]

SvaraCitera

Jag menar att du inte är 15 än, då får han inte ha sex med dig enligt lag. Om han är över 15 så är det straffbart [smile]

SvaraCitera

Just trust me:

Men han säger hela tiden över hur ledsen han blir när det inte finns någon som kan'bota' hans kåthet..

Desto större anledning till att ignorera honom. Han verkar inte vilja ha dig er än till att ligga. Han är bara desperat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimpiz92:

Jag menar att du inte är 15 än, då får han inte ha sex med dig enligt lag. Om han är över 15 så är det straffbart

Ja pricis konstigt att han inte fattar det då typ[chocked]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Desto större anledning till att ignorera honom. Han verkar inte vilja ha dig er än till att ligga. Han är bara desperat.

Ja antagligen är han bara det dessvärre[sad]

SvaraCitera

Just trust me:

Ja antagligen är han bara det dessvärre[sad]

Lol jag är 22. Han skämmer ut mig [sad].

Jag tror att han inte fick ligg i tonåren (eller alls) och därför försöker han "fixa" det så att han kan gå "vidare" med sitt liv.

Det inkluderar väldigt mycket känslor som svartsjuka mot andra som har fått ligg, och en skev bild på kvinnors sexuallitet etc.

Om du träffar honom igen så rekommendera honom denna bok:​​ http://books.google.se/books?id=H57DPgqTB1MC&lpg=PP1&dq=how%20to%20become%20a%20alpha%20male&pg=PP1#v=onepage&q&f=false ​​

Ett steg i rätt riktning. Du gör det rätta med att ignorera honom, detta är ett problem endast och endast han kan lösa. Han måste ändra sig själv från sitt innersta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag tror att han inte fick ligg i tonåren (eller alls) och därför försöker han "fixa" det så att han kan gå "vidare" med sitt liv.

Han förlora oskulden nä han var 17år..och han har haft det många gr sen dess. Även tagit väldigt många oskulder, men jag fattar inte hur han kan vara så desperat när han hade det för 3 mån sen och att han försöker få en 14åring[confused] du jag skulle nog inte prata med honom om jag skulle få oturen att träffa honom... men om så[crazy]
och hur skämmer han ut dig egentligen?

SvaraCitera