Just trust me:
du jag skulle nog inte prata med honom om jag skulle få oturen att träffa honom... men om så
och hur skämmer han ut dig egentligen?
Ne jag kommer nog inte att träffa honom.
Just trust me:
an förlora oskulden nä han var 17år..och han har haft det många gr sen dess. Även tagit väldigt många oskulder, men jag fattar inte hur han kan vara så desperat när han hade det för 3 mån sen och att han försöker få en 14åring
Men hur visste du allt det här? Pratar du med honom just nu?
Bajwa:
Men hur visste du allt det här? Pratar du med honom just nu?
Det var typ ng vecka sedan. Vi råka komma in på det ämnet och så berätta han typ halva sitt liv för mig av någon konstig anledning
killen tror ju obviously att han kan ta dig bara för att han är äldre, och att det är allt han är för dig.
typsikt killar som väljer yngre tjejer. fortfarande skadade sen de själva var i den åldern och de jämnåriga snygga tjejerna ville alltid ha äldre "mognare" killar. Nu själva några år äldre försöker de ner och ta sig en ung snygg en för att äntligen få en personlig upprättelse
Du ska inte ha sex med någon du inte vill ha sex med. Du får inte ha sex med honom för hans skull. Du kommer att må jättejättedåligt över det.
Var rädd om dig själv. Stå upp för dig själv. Och dina känslor.
Du måste sätta dina egna känslor framförs hans.
Draft:
typsikt killar som väljer yngre tjejer. fortfarande skadade sen de själva var i den åldern och de jämnåriga snygga tjejerna ville alltid ha äldre "mognare" killar. Nu själva några år äldre försöker de ner och ta sig en ung snygg en för att äntligen få en personlig upprättelse
Ja så är det nog, har ingen kill hjärna så jag tänkte faktiskt inte på det.
Hoppas bara att det går att bota så han inte fortsätter tills han typ är 90.
stereo total:
Du måste sätta dina egna känslor framförs hans.
Men han tror fortfarande att jag 'på' fast jag har sagt att jag inte vill ,har verkar faktiskt en aning trög . Jag kan inte äns vara säker på att han inte blir arg och han vet ju lixom vart jag bor , så han kan ju lika med komma hem till mig när jag är ensam och då har jag ingen chans
Just trust me:
Men han tror fortfarande att jag 'på' fast jag har sagt att jag inte vill ,har verkar faktiskt en aning trög . Jag kan inte äns vara säker på att han inte blir arg och han vet ju lixom vart jag bor , så han kan ju lika med komma hem till mig när jag är ensam och då har jag ingen chans
Du måste säga till honom att du inte vill. Du måste. Annars kanske det faktiskt blir så att han våldtar dig.
Jag är seriös och orolig.
stereo total:
Jag är seriös och orolig.
This
stereo total:
Du måste säga till honom att du inte vill.
Ja jag har ett litet problem då att vi har pratat massa annat innan 'sex' delen och jag gillar att prata om 'ja' det andra men han leder bara in samtalen till det jag inte gillar, men om jag säger skarpt nej lär han ju sluta prata med mig för gott men han har lixom hjälpt mig med lite annat. asså jag blir bara helt förvirrad
Var tydlig med att du inte vill och säg ifrån. Respekterar han inte det hade jag förmodligen kontaktat polisen om jag var du.
Just trust me:
amtalen till det jag inte gillar, men om jag säger skarpt nej lär han ju sluta prata med mig för gott men han har lixom hjälpt mig med lite annat. asså jag blir bara helt förvirrad
Om han inte vill nacka med dig om ni inte snackar sex är han ingenting att ha. Så ska inte kompis vara.
Skrota honom.
Rödingajävel:
hade jag förmodligen kontaktat polisen
Men det kan jag ju inte för han har inte gjort någonting än eller hotat mig så.
stereo total:
Så ska inte kompis vara.
Nä antagligen men jag är en person som alltid bjuder på mig själv och kan inte sluta med, och det är inte bra jag vet speciellt inte i detta fallet men jag kan inte hjälpa det
Just trust me:
Men det kan jag ju inte för han har inte gjort någonting än eller hotat mig så.
Nej, men om han inte accepterar att du inte vill.
Just trust me:
Nä antagligen men jag är en person som alltid bjuder på mig själv och kan inte sluta med, och det är inte bra jag vet speciellt inte i detta fallet men jag kan inte hjälpa det
Var rädd om dig. Du ska inte ha sex ifall du inte vill. Sånt gör för jävla ont.
asså den hombre är nog inte frisk
Rödingajävel:
Nej, men om han inte accepterar att du inte vill.
Men då är jag ju as taskig mot honom och då förstör jag ju hans liv o så förövrigt så skule ingen orka med ng polis för att båda har lite svårt just nu.