Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra ??

Just trust me:

Men då är jag ju as taskig mot honom och då förstör jag ju hans liv o så[shake] förövrigt så skule ingen orka med ng polis för att båda har lite svårt just nu.

Hellre det än att han våldtar dig. Ha INTE sex med honom och acceptera inga trakasserier eller hot.

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Var rädd om dig. Sånt gör för jävla ont.

Vaddå har du provat?[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Hellre det än att han våldtar dig. Ha INTE sex med honom och acceptera inga trakasserier eller hot.

Men Jag vet inte om han gör det direkt det ju vara så att han blir sur och struntar i det och då är jag ju idiot om jag förstör hans liv för det.

SvaraCitera

Just trust me:

Men Jag vet inte om han gör det direkt det ju vara så att han blir sur och struntar i det och då är jag ju idiot om jag förstör hans liv för det.

Ja. Men lämnar han dig inte ifred när du sagt nej menade jag ju såklart. [crazy]

SvaraCitera

Säg att du har HIV, då vill han inte ligga med dig, det kan jag lova. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Säg att du har HIV, då vill han inte ligga med dig, det kan jag lova.

Haha aa säkert [crazy]

SvaraCitera
Draft

Just trust me:

Ja så är det nog, har ingen kill hjärna så jag tänkte faktiskt inte på det.
Hoppas bara att det går att bota så han inte fortsätter tills han typ är 90.

jag hoppas småtjejer går att bota så de inte väljer äldre killar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

jag hoppas småtjejer går att bota så de inte väljer äldre killar

Jag tror nog att att det är fler killar som väljer yngre tjejer än tjejer som väljer äldre killar...

SvaraCitera
Draft

Just trust me:

Jag tror nog att att det är fler killar som väljer yngre tjejer än tjejer som väljer äldre killar...

skämtar du med mig nu, eller är du seriös?

SvaraCitera

men haaallåååå är du helt pantad eller?[mad]
vill du inte så vill du inte och då skall du inte göra det heller[mad]
skit i honom förfan

SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

skämtar du med mig nu, eller är du seriös?

Asså du menar jag typ att en 90 årig gubbe vill hällre ha en tjej på 20 än en tjejjen skulle välja gubben....... men i yngre fall..verkligen inte , jag skulle tex aldrig ha en kille som är yngre än mig.

SvaraCitera
Draft

Just trust me:

men i yngre fall..verkligen inte , jag skulle tex aldrig ha en kille som är yngre än mig.

varför skulle du inte kunna tänka dig det? jag har alltid undrat

är det att ni (tjejer) vill ha någon slags bekräftelse på att ni är mogna som ni väljer äldre killar, eller vad rör det sig om?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

varför skulle du inte kunna tänka dig det? jag har alltid undrat

Jag skulle inte det nu i alla fall för att alla killar är så sjukt omogna i min ålder och yngre.
Det är lixom bara småpojkar om man kan tanka det så.
Och så tycker jag det skulle vara fel på något sätt att killen är yngre.

Draft:

är det att ni (tjejer) vill ha någon slags bekräftelse på att ni är mogna som ni väljer äldre killar, eller vad rör det sig om?

Jag kanske inte svara för alla men nej det är det inte.
För mig så är det att jag har alltid umgåtts med äldre vänner och är yngsta barnet så det har blivit att jag mognat snabbare än många andra i min ålder.
Och då har det blivit att jag bara gillar äldre killar i 19-20 års åldern typ, men oxo att killen är mognare då och även han kropp med.
Som jag gillar killar med lite magrutor väldigt mycket men dessvärre har nästan ingen kille i min ålder det än.
Men även lite andra saker.

SvaraCitera