Rumpor såklart. De upptar 76,546% av min vakna tid (och det är mycket möjligt att jag drömmer om dom också).
borde baka lussekatter om ett par veckor
enhimmelskdrog:
borde baka lussekatter om ett par veckor
Som gör dig fet.
vhfaj:
Som gör dig fet.
då börjar kanske min rumpa dallra, det gillar du väl?
enhimmelskdrog:
då börjar kanske min rumpa dallra, det gillar du väl?
Det gör den redan, och det ska inte dallra för mycket!
vhfaj:
Det gör den redan, och det ska inte dallra för mycket!
äsch, jag blir inte fet ändå
enhimmelskdrog:
äsch, jag blir inte fet ändå
Skojar ju bara med dig.
Undrar förresten hur många kilo svenskarna går upp i snitt över julveckan. De måste ju någon ta fram statistik på.
vhfaj:
Undrar förresten hur många kilo svenskarna går upp i snitt över julveckan.
förstår inte riktigt grejen med det. visst att man kanske blir bortbjuden och äter julmat hemma och överallt men man tröttnar ju efter första eller andra julbordet typ iofs kanske man äter mer choklad och godis än vanligt
enhimmelskdrog:
förstår inte riktigt grejen med det. visst att man kanske blir bortbjuden och äter julmat hemma och överallt men man tröttnar ju efter första eller andra julbordet typ iofs kanske man äter mer choklad och godis än vanligt
Säg det till min farfar. Han blev bortbjuden lite här och där, och artig som han var kunde han inte tacka nej till all mat han blev bjuden på. Det slutade med att han fick åka till lasarettet för akuta magproblem.
Det är ju julskinka (LOL), godis, praliner, pepparkakor, köttbullar, potatisgratäng, marsipangrisar... det är helt vansinnigt vad folk vräker i sig över jul.
vhfaj:
Det är ju julskinka (LOL), godis, praliner, pepparkakor, köttbullar, potatisgratäng, marsipangrisar...
Glöm inte korvarna och lussebullarna! Det blir ju alltid över från lucia
att jag är hungrig och ska försöka se klart på den här jävla filmen ngn gång