chill out dudeeeee
Böcker e bra
undrade var hon åkte ifrån om hon skulle åka tåg 8 timmar till gbg
hmmm såg hennes outfit hon postade tror jag, söt och att hon hade vardagliga kläder på sig typ
Du är allt en, vad är det man säger, riktig liten rackare där
Jag tänkte på att det var någon som skrev att hon uppfattas som rätt kall. Men det tycker inte jag.
Det var nog jag som skrev det..
Troligen, men efter vad du sade blandade du ihop kall med reserverad
allt negativt är fel
Nä, men "högfärdig" är en jävligt öm punkt med tanke på att främlingar insisterar på att tro detta av skäl som går rakt emot mina egna värderingar.
ply:
vilk1 sportig chey
Det var en avatar längre upp. Skrev till fel bild, man ska ju skriva om personen över men
det kanske var så att flera kommenterade precis innan mig eftersom min kommentar kom inte efter den avataren jag tänkte. Jaja... Vad ska man säga om dig? Svårt att veta... En vanlig person kanske
Jobbigt att alltid tro att det är Mynona som skriver eftersom hon alltid använde den avataren.
blev öfverhoppad jueeeee
Före det var det: "Du verkar ha ett så starkt behov av att ha ett förhållande, det är kanske inte så bra att inte klara av att vara singel"
Handlar ej om att jag personligen inte klarar av att vara singel. Jag har varit singel under väldigt långa perioder, men nu har jag nått en ålder då alla i min omgivning har partner och jag känner mig ganska utanför pga. det. Men också givetvis om att jag gärna hade varit med någon eftersom jag älskar kärlek och i mångt och mycket lever för att få älska en dag.
Innan det tänkte jag: nej, sportigatjejen skrev ju om dig så du blev inte alls överhoppad!
"Jaja... Vad ska man säga om dig? Svårt att veta... En vanlig person kanske"
Zymba: "Jaja... Vad ska man säga om dig? Svårt att veta... En vanlig person kanske"
Det där skrev jag inte om mynona utan om en tidigare person som jag aldrig skrev något om.