zIGGE:
Årets mest överskattade spel möjligtvis.
Du menar Modern Warfare 2? Ja, jag håller med
Budolicious:
Det är okej, du får tycka det
Du vågar inte göra något åt det, dessutom får du intala dig själv om precis vad du vill
Speltidning:
Köpte mitt på webhallen, tror inte det kostar så mycket där heller.
Kollade, kostar 99kr mer.
Budolicious:
På tal om det, beställde precis demon's soul från kanada nu. Helt sinnessjukt billigt. Med frakt gick det på under 500-lappen.
Var det från axelmusic eller vg+? Båda är skitbra butiker, alltid dem jag kollar om jag ska importera spel.
hatar att demon souls aldrig kommer tappa i pris, har inte råd att betala 500kr för spel:-c
kefka:
hatar att demon souls aldrig kommer tappa i pris, har inte råd att betala 500kr för spel:-c
Men det är värt det.
kefka:
http://www.axelmusic.com/productDetails/730865001323
Bara att hålla koll på den sidan, någon gång måste det ju sjunka i pris!
Mawns:
Bara att hålla koll på den sidan, någon gång måste det ju sjunka i pris!
mjo, alternativt letar jag i begagnatbackarna när jag besöker staterna.
ska nog axelmusica ff xiii iaf.
zIGGE:
Du vågar inte göra något åt det, dessutom får du intala dig själv om precis vad du vill
Vad _kan_ jag ens göra åt det?
Mawns:
Var det från axelmusic eller vg+? Båda är skitbra butiker, alltid dem jag kollar om jag ska importera spel.
Nope. Videogamesplus.ca. Bara handlar där en gång innan, köpte ut3 typ 2 månader innan släpp i Sverige. 450:- med frakt
edit: insåg nu precis att vg+ betyder videogamesplus
Budolicious:
edit: insåg nu precis att vg+ betyder videogamesplus
demon's souls fanns inte på vg+ när jag kollade, det var så jag hittade axelmusic . köpte mitt ps3 och typ 5 spel och en extra kontroll därifrån när det fortfarande kostade 5999 här, tror att det gick på 4600 svenska för hela paketet.
jag älskar videogamesplus.
Mawns:
d
söta bananer änna!
Köpte min ps3 på ebgames (konsol (60gigarn), två spel, två kontroller) för 3k, när det kostade 6k. En kompis som jobbade där då, han fick inte sälja så egentligen, givetvis. Men ah, han var snelhest.
Mitt bästa köp måste ändå vara ett Nintendo DS lite i Japan, typ direkt efter det kom ut för 700 svenska. Okej för jag fick köpa en laddare när jag kom hem, men ändå, kostade typ 2k här då.