Någonting tycker ni.
Ord räcker inte till för att förklara min kärlek och beundran till dig
Mycket
helt ok gillar dig men ibland kan du bli lite för mkt
Budolicious:
Ord räcker inte till för att förklara min kärlek och beundran till dig
det lät ju bara ironiskt :c
Fejlarn:
Mycket
berätta för mig, felarn
Tilda1988:
helt ok gillar dig men ibland kan du bli lite för mkt
du med puss
Tycker väldigt mycket om dig, fast snackar sällan med dig i och för sig. :S Men gillar dig rent allmänt, kommer inte på nåt att klaga på i alla fall.
Budolicious:
Du vetvad jag tycker ju!
God Konsument:
Tycker väldigt mycket om dig, fast snackar sällan med dig i och för sig. :S Men gillar dig rent allmänt, kommer inte på nåt att klaga på i alla fall.
det var snällt, tack.
vet inte riktigt. du verkar ganska skön. Såg nån tråd som du hade gjort där du spelat in när du sjöng på Youtube (om jag inte minns helt fel?) Det lät iaf väldigt bra, och så sjöng du låten "shoreline" tror jag, den gillar jag så jag gillar väl dig lite grann pga det.
Men du verkar gilla John Malkovich, vilket är lite osoft. han är slemig och obehaglig som fan! Sen fick jag för mig att du var ihop med nån äldre snubbe. usch
btw, rätta mig om jag har fel
Hell_man:
Men du verkar gilla John Malkovich, vilket är lite osoft. han är slemig och obehaglig som fan! Sen fick jag för mig att du var ihop med nån äldre snubbe. usc
har väl ingenting med mig att göra, om jag har varit ihop med någon äldre snubbe eller inte? om du tycker han är äcklig, så får det stå för dig osv.
Åh snigg bild! <3
Nu gillar jag dig bara för de.
svartarosen:
Åh snigg bild! <3
Nu gillar jag dig bara för de.
snygga tjejer
Hej BLODÅDRA...jag tycker att du är...en söt tjej...som är snäll...emot mobbing..och vill göra rätt...för sig..när det behövs, vilket jag uppskattar....hårt. En bra tjej..stå på dig:).